Super 19. juli
-
- Geografisk sted: Odense SV
Super 19. juli
Er der nogen, der vil med på en varm tur i morgen?
Vi kunne køre til Korinth - 68 km.
Vi kunne køre til Korinth - 68 km.
-
Re: Super 19. juli
Yeps, og tænker det bliver i kort-kort
-
- Geografisk sted: Odense
-
- Geografisk sted: Odense SV
Masser af sol og varme
Vi var 8 mand, der tog til Korinth eftersom vinden skulle komme sydfra. Mest i samlet flok, men også et par spurter undervejs og det er en fornøjelse at se Nicolai udvikle sig fra tur til tur (selvom han i vanlig tour stil blev hentet lige før Fangel skiltet)
Vi var 8 mand, der tog til Korinth eftersom vinden skulle komme sydfra. Mest i samlet flok, men også et par spurter undervejs og det er en fornøjelse at se Nicolai udvikle sig fra tur til tur (selvom han i vanlig tour stil blev hentet lige før Fangel skiltet)
- Allan Herskind
Ja, Nicolai kører rigtig fint. Men det gjorde de fleste nu i varmen i dag.
Og dejligt med ikke så meget trafik her i sommerperioden, så vi oplevede ingen utilsigtede hændelser bortset fra en punktering til Charles. Han skiftede heldigvis selv og det var rart med en pause.
Tak for tur og jeg kommer ikke de næste 3 uger.
Fortsat god sommer og pas på varmen⛷
Og dejligt med ikke så meget trafik her i sommerperioden, så vi oplevede ingen utilsigtede hændelser bortset fra en punktering til Charles. Han skiftede heldigvis selv og det var rart med en pause.
Tak for tur og jeg kommer ikke de næste 3 uger.
Fortsat god sommer og pas på varmen⛷
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
- Geografisk sted: Odense
Ja, jeg har nok set for lidt TDF...
Tak for en rigtig fin tur, der er en fornøjelse at køre med jer, jeg lærer noget hver gang.
Tak for en rigtig fin tur, der er en fornøjelse at køre med jer, jeg lærer noget hver gang.
Nicolai/sme’n
-
Ja tak for tålmodigheden ved punktering m.v. og en fin og varm tur
Nogen gange tror man, at man er Cort.... men i går føltes det mere som Romain Bardet
Nogen gange tror man, at man er Cort.... men i går føltes det mere som Romain Bardet