Hej,
Der bliver en tur i morgen, men vinden blæser lidt sin egen vej...... så jeg ser lige, om det bliver øst eller vest, 50-60 km - og kun lidt vind i håret .
Der kommer en ny CP, som er cykelvant. Men vi tager os lige tiden til at introducere til vores rulleskift, sikkerhed m.m.
Kom frisk - vejret er skønt .
Kh. Karin
CP, torsdag, den 28.07.22, kl 18
-
Re: CP, torsdag, den 28.07.22, kl 18
Jeg vil gerne med
Kh Pernille
Kh Pernille
-
Og jeg vil også gerne med
Kh. Janne.
Kh. Janne.
-
Det blev igen en helt fantastisk sommertur; 4 CP'ere afsted over Dyred Banke til Tommerup, Krengerup, Nårup osv. - I kender den , 56,4 km med en lille afviger ned mod Holte og tilbage igen .
Og velkommen til Anne Birgitte, det gik helt kanon , dejligt, at du har lyst til at komme igen
Vi ses snart igen , men jeg kan ikke cykle søndag formiddag, måske om eftermiddagen, i givet fald skriver jeg her . Hvis nogen af jer cykler om formiddagen, så læg gerne en tur op.
Kh. Karin
Og velkommen til Anne Birgitte, det gik helt kanon , dejligt, at du har lyst til at komme igen
Vi ses snart igen , men jeg kan ikke cykle søndag formiddag, måske om eftermiddagen, i givet fald skriver jeg her . Hvis nogen af jer cykler om formiddagen, så læg gerne en tur op.
Kh. Karin