Fin tur med rute som annonceret. Vi fik ca 80 km og 780 hm.
Temperaturen var lidt anden end på Gran Canaria, selvom man godt kan mærke at solen er ved at have magt. Lad os håbe næste uge bringer mere varme. Næste uge er også sidste mørkemands uge og næste søndag er der sæsonopstart. så husk at melde jer til.
Nu skal vi snart have den sommercykel ud at trille
Søndags tur d. 18 marts 70-80 km på landevej
-
Re: Søndags tur d. 18 marts 70-80 km på landevej
Jesper Andersen
-
Re: Søndags tur d. 18 marts 70-80 km på landevej
Som Jesper skrev blev turen som annonceret - vi var 9 stk der tog afsted fra planken, men som Johnny skrev punkterede han og ville ikke have hjælp, så resten kørte videre uden at vente.
Jeg var det svage led i gruppen, de andre 7 var mindst et niveau over mig, heldigvis var Rene “tømrer” det også og hanhar ikke cyklet i lange tider, så vi fulgtes opad bakkerne de fleste gange - resten af gruppen var også flink til give læ, så med god hjælp kom jeg med rundt.
God træning i godt selskab så kan man ikke forlange mere.
NB Jeg hørte på turen, at vi har mistet et medlem af klubben Palle Dansk Stålmontage , skulle have fået en blodprop i sidste uge under en cykeltur på Gran Canaria og derved er afgået ved døden - meget trist at høre, Palle var en meget rar og flink mand.
Claus Mogensen
Jeg var det svage led i gruppen, de andre 7 var mindst et niveau over mig, heldigvis var Rene “tømrer” det også og hanhar ikke cyklet i lange tider, så vi fulgtes opad bakkerne de fleste gange - resten af gruppen var også flink til give læ, så med god hjælp kom jeg med rundt.
God træning i godt selskab så kan man ikke forlange mere.
NB Jeg hørte på turen, at vi har mistet et medlem af klubben Palle Dansk Stålmontage , skulle have fået en blodprop i sidste uge under en cykeltur på Gran Canaria og derved er afgået ved døden - meget trist at høre, Palle var en meget rar og flink mand.
Claus Mogensen