”MTB Spor” Nyborg

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Henrik X Grønvall

Re: ”MTB Spor” Nyborg

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Dagens sociale LPdC klubtur 🇩🇰 arrangeret af d’herrer Leif Svarer og Carsten Marthinsen kan vinges af som absolut godkendt på alle parameter 👍🤠 Vi fik kørt på alle typer underlag, forskellige spor i og omkring Nyborg blev gennemtæsket 💪 og Jonas’ foodtruck levede endnu engang op til de efterhånden STORE forventninger vores maver stiller 😋😄. Tak til alle mand for hyggen og konkurrrencen i sporet 😅😎 PS - det lykkedes næsten 100% at undgå regnen ☔️😃

Jan Vikkelsøe

Re: ”MTB Spor” Nyborg

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Ja tak til Carsten og Leif. Turen var så alle kunne være med. Vi startede stille og roligt og kørte ad nogle spor som selv jeg ikke kendte, og jeg er ellers gammel Nyborg dreng. Et lille spor i teglværksskoven blev gennemkørt, det var godt for en begynder at øve sig på. og så videre ad nogle grusspor til vi endelig kom til dagens højdepunkt, for mig, nemlig et nyt betalingsspor i Æble, lavet af Nyborg cykelklub. Et rigtigt godt spor med masser af kringlede sving og op og ned og hop, ja et godt teknisk spor at øve sig på! Et lille minus er jo nok, at når vi så skal hygge med noget spiseligt, så sværger de fleste til kød og atter kød, selvom jordklodens klima lider kraftigt under det, så næste gang regner jeg med, at menuen står på fisk og veggieburgere! :D
Dejligt at nogen gider arrangere sådan en fællestur!

Besvar