Det ser igen ud til en Kerteminde tur på 71 km:
https://connect.garmin.com/modern/course/169220341
I bedes hente turen, hvis jeg nu ikke når hele vejen med rundt, selvom det gik fint i tirsdags på frihjul.
Meld ind - tak.
Super 15. juni
-
- Geografisk sted: Odense SV
-
Re: Super 15. juni
Tak for 71 sommerlige km.
Kryderet med skilte i Kerteminde og Åsum
Så bliver det ikke meget bedre
Kryderet med skilte i Kerteminde og Åsum
Så bliver det ikke meget bedre
-
- Geografisk sted: Odense SV
8 mand på en flad smuk tur uden om alle bro-lukninger
Og der blev rigtigt givet gas i frontgruppen, men ikke værre end vi andre dødelige kunne følge med. Og tillykke til Jan for at snuppe et par vigtige skilte
Vi har planer om at lave en sommerafslutning for Super næste torsdag eller torsdagen efter. Jeg tjekker vejrudsigten i starten af næste uge, og hvis ok bliver det der, ellers ugen efter.
Og der blev rigtigt givet gas i frontgruppen, men ikke værre end vi andre dødelige kunne følge med. Og tillykke til Jan for at snuppe et par vigtige skilte
Vi har planer om at lave en sommerafslutning for Super næste torsdag eller torsdagen efter. Jeg tjekker vejrudsigten i starten af næste uge, og hvis ok bliver det der, ellers ugen efter.
-
Husk Tinderbox fra torsdag i næste uge ...Knud Pedersen skrev: ↑15 jun 2023, 22:068 mand på en flad smuk tur uden om alle bro-lukninger
R