Er tilbage efter ferien - fuld restitueret
Har tænkt mig en tur vest på - ca. 68 km, som vi vel nok kan nå, inden det bliver mørkt?
PS: I må nok bære over med, at jeg lige skal i gang igen.
Super 21. august
-
- Geografisk sted: Odense SV
-
- Geografisk sted: Odense
Re: Super 21. august
Du er velkommen til at ligge på hjul Knud.
always look on the bright side of life!
-
Den er jeg med på Knud.
Da de andre træner holdløb.
Ses. Mureren.
Da de andre træner holdløb.
Ses. Mureren.
-
- Geografisk sted: Odense SV
Vi var mange, så vi delte op i 2 grupper. Bo tog sig af de hurtigere, og jeg de knap så hurtige.
Vi var 5, som også prøvede lidt holdkørsel, dog med den forskel at Gert tog alle føringerne
Gorm - måske nyt medlem - fulgte godt med rundt, så han er klar til Coast to Coast.
Godt at komme igang igen.
Vi var 5, som også prøvede lidt holdkørsel, dog med den forskel at Gert tog alle føringerne
Gorm - måske nyt medlem - fulgte godt med rundt, så han er klar til Coast to Coast.
Godt at komme igang igen.
-
- Geografisk sted: Odense
Bo havde en fin tur i ærmet over bl.a. Verninge, Lærkedal, Bjerget, Vester Hæsinge og Sallinge. 8 mand var med i gruppen, og undervejs blev der på passende strækninger indlagt nogle fartøvelser, hvor der var, eller bedre sagt, hvor der skulle være fokus på samarbejde, og hvor det gjaldt om at få alle mand med rundt. Trods bedste intentioner lykkedes det mindre godt, så her har vi stadig meget at lære. Den manglende succes med øvelserne gik dog heldigvis ikke udover det gode humør, og rent fysisk fik alle mand det de kom efter. Personligt tikkede der 80 effektive km ind på kontoen
Tak for en dejlig tur i hyggeligt selskab.
Tak for en dejlig tur i hyggeligt selskab.
always look on the bright side of life!