Super 28. august
Re: Super 28. august
jeg kommer også, og i aften passer det mig godt med en rolig opstart efter pause og følges med Grom
-
- Geografisk sted: Odense SV
Fik sendt Gert og Søren over til turboer, hvor I forhåbentlig blev godt modtaget
Vi andre 11 kørte til Ørbæk i medvind, og hjemad var der ikke meget vind, så det var ikk så ringe Eneste vind var fra Jan's baghjul - 2 gange - men hurtige skift gjorde, at vi kom hjem samtidig med solnedgangen - ca 65 km.
God tur til jer, der skal køre "Kyst-til-Kyst" i weekenden.
På torsdag laver Carsten en tur - også selvom det står ned i stænger
Vi andre 11 kørte til Ørbæk i medvind, og hjemad var der ikke meget vind, så det var ikk så ringe Eneste vind var fra Jan's baghjul - 2 gange - men hurtige skift gjorde, at vi kom hjem samtidig med solnedgangen - ca 65 km.
God tur til jer, der skal køre "Kyst-til-Kyst" i weekenden.
På torsdag laver Carsten en tur - også selvom det står ned i stænger
-
Tak til alle for en god tur, hvor der blev holdt en god fart Jeg kommer med en tur torsdag, hvis det ikke regner.
-
Ja det var en rigtig god tur Knud ledte os ud på i det fine vejr - ved den anden punktering, fik vi der ikke have lys på cyklen lov til at køre hjem uden at vente, tak for det - Karsten ledte os sikkert hjem inden det blev mørkt.
Torsdag ser ikke god ud vejrmæssigt, så jeg springer nok over.
Claus Mogensen
Torsdag ser ikke god ud vejrmæssigt, så jeg springer nok over.
Claus Mogensen
-
Beklager 2 gange punktering. Personlig rekord i år Tak for hjælpen ved mine “vinde”.
Kommer ikke torsdag - out of town.
/Jan
Kommer ikke torsdag - out of town.
/Jan