Super 4. set. kl 17
-
- Geografisk sted: Odense SV
Super 4. set. kl 17
Kommer med en tur mod Kerteminde i solskin.
Husk kl 17
Husk kl 17
-
Re: Super 4. set. kl 17
Vil gerne med ud og køre, men kan først være der kl. 17.25 - kan jeg støde til et andet sted på ruten, eller kan der køres en lille tur for dem der kommer kl17.00 og så opsamling ved planken kl17.25/30?
Claus Mogensen
Claus Mogensen
-
Re: Super 4. sept. kl 17
Hej Claus,
Kør den hurtigste vej til Åsum, derefter mod Kerteminde ad Rågelundsvej og Mejerivejen indtil du når Kertemindevejen, hvor vi bør kunne være omkring kl 18. Vi fortsætter imod Åsum hvis du ikke er nået frem.
Kør den hurtigste vej til Åsum, derefter mod Kerteminde ad Rågelundsvej og Mejerivejen indtil du når Kertemindevejen, hvor vi bør kunne være omkring kl 18. Vi fortsætter imod Åsum hvis du ikke er nået frem.
-
super, det prøver jeg.
-
Jeg kommer
Erling
Erling
-
Vi var mange fra start - for mange - så vi delte os i 2 grupper, hvor Johnny Kok tog den anden. Opdelingen blev lidt utraditionelt foretaget af toget Undskyld vi ikke ventede, men jeg mente i var i gode hænder.
Vi satte tempo på for at finde Mogensen, og det lykkedes Derefter en lille smut til Kerteminde og hurtig hjem via cykelstien, med en lille omvej over Over Kærby med en smuk udsigt hele vejen rundt I alt ca 70 km.
En aften med mange alfa hanner, der lige skulle føre sig frem, men pyt alle kunne følge med og god træning
Håber på ligeså godt vejr torsdag.
Vi satte tempo på for at finde Mogensen, og det lykkedes Derefter en lille smut til Kerteminde og hurtig hjem via cykelstien, med en lille omvej over Over Kærby med en smuk udsigt hele vejen rundt I alt ca 70 km.
En aften med mange alfa hanner, der lige skulle føre sig frem, men pyt alle kunne følge med og god træning
Håber på ligeså godt vejr torsdag.
-
Ja tak til Knud og i andre der var ud og køre i det meget fine vejr, for at ville samle mig op ved kertemindevejen - det er rigtigt Knud, at der var næsten ingen pauser i tempoet, også selvom der ikke var givet frit - jeg tænker det gode vejr, god ben m.m. gør at folk vil derud af med "120 timen" - det var god træning, men du har ret Knud vi var svære at styre.
Claus Mogensen
Claus Mogensen