Søndag d. 2/6 jævn tur til Strib

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Morten

Re: Søndag d. 2/6 jævn tur til Strib

Indlæg af Morten »

Det ligner en rigtig fin tur - Vi ses 👍🏻

Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

14 pedaleurs havde fundet vej til dagens tur inkl. dem vi samlede op på vej ud af byen, og vi fik kørt den annoncerede tur.

Fik fik kørt på nogle veje på som vi normalt ikke kommer på omkring Nr. Åby, Vejlby og Røjle, og vi fik holdt det planlagte stop ved Brenderup bageren, hvor deres små softice stadig er alt for store til, at man efter min mening kunne cykle efter af have spist en af dem.

Overordnet set fungerede det fint med den lidt store gruppe, og der blev kørt ordentligt.

Der var dog stadig lidt der kan arbejdes med, som vi snakkede om til debrief efter Militærbakken:

1) Når der er hajtænder, skal man ikke køre ud, og så komme med en melding. Man skal stoppe helt og køre når man har styr på situationen.
2) Når vejen eller oversigtsforholdene er dårlige, så skal kørslen tilpasses efter forholdene.
3) Man skal ikke køre foran gruppen - især ikke, hvis man ikke har downloadet turen.

Men en dejlig tur i sommerlandet alligevel 8-) og rigtig godt når mange har hentet turen.
Senest rettet af Per Schmidt Nielsen 02 jun 2024, 16:28, rettet i alt 1 gang.

Morten

Indlæg af Morten »

Hej Per

Jeg er helt enig i dine kommentarer👍🏻

Nu kom alle mand jo fint med rundt, men af hensyn til sikkerheden er vores aftaler helt afgørende.

Der var også nogle som bemærkede, at vi kan blive bedre til at give meldinger - både forfra ved huller, grus og andre forhindringer, men også bagfra når vi er samlet efter bakker mm. Og tempoet kan sættes op..

Og tak i øvrigt for en fin tur og rute…

Brugeravatar
Michael Madsen

Indlæg af Michael Madsen »

Tak for turen.
Valgte at trille de sidste 14 hjem selv. 😅
Tak for en hjælpende hånd og lære at undgå at side i bagenden.
Bakkerne er stadig lidt hårde for en begynder så der er lidt at arbejde på for mig endnu. Ville vel også være sjovt andet når jeg begyndte sidste år hvis jeg kunne rive sådan en flok som jer rundt 😄
Men man føler sig velkommen og ikke til besvær på en dag som i går. Tak igen igen igen. ❤️

Satte i øvrigt PR på alt i går.. hurtigste på 5km og hele vejen op til 100km og længste tur på Strava. En snit puls på 155 og 2:22 time i zone 4. 😅🚴🏻‍♂️
“Bjørn”

Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Perfekt zone 2 tur :lol:
Vedhæftede filer
2-6.png
2-6.png (69.21 KiB) Vist 4291 gange

Besvar