CP super d. 6. august 2024

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Egesborg

CP super d. 6. august 2024

Indlæg af Nina Egesborg »

Så er ferien forbi for mit vedkommende, og jeg er derfor klar med en tur i morgen :o Turen er på ca. 55 km, og vi kører til Nr. Lyndelse, Ringe, Lørup, Sødinge m.v.

Glæder mig til vi ses 8-)

Hilsen
Nina

Nina Drivsholm

Re: CP super d. 6. august 2024

Indlæg af Nina Drivsholm »

Jeg kommer gerne. Min ferie er også lige slut , og nu skal jeg lige huske, hvad der foregår tirsdag aften! 🤣🤣🤣

Janne Nortvig

Indlæg af Janne Nortvig »

Hejsa
Jeg kommer også gerne🚴‍♀️😊
Kh. Janne

Pernille Nørremark

Indlæg af Pernille Nørremark »

Jeg vil gerne med 🌞
Kh Pernille

Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Det blev en af de sjove ture - shorts, korte ærmer, minimal vind og temperatur på den rigtige side af 20 gr. 👍🤩🚴🏿‍♂️

Vi var fem som kørte 55 km, mod Nr.lyndelse, Ringe og Årslev 🚴🏿‍♂️🚴🏿‍♂️🚴🏿‍♂️🚴🏿‍♂️🚴🏿‍♂️

Stemningen var god og der blev udvekslet ferieoplevelser fra Fanø, Korsika, Toscana m.v. Snakken gik lystigt, så meget så vi til sidst måtte kæmpe lidt for at overbevise Pernille om, at vi faktisk aldrig snakker, når vi cykler🤣😛 Jeg ved ikke helt om det lykkedes🤣 Der lykkedes dog at få kørt lidt spurt.

Tak for en super tur til Hans-Jørgen, Pernille, Janne N. Og Nina D.

Mange hilsner
Nina E.

Besvar