TorsdagsGrus 12 sep kl. 17.00

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Johnny Sørensen

TorsdagsGrus 12 sep kl. 17.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej alle
Som fortræning til klubmesterskabet 29 september køres der en gang TorsdagsGrus på ca. 50 km. Alle kan være med da der vil blive kørt efter hvem der kommer.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)

Gunner Andersen

Re: TorsdagsGrus 12 sep kl. 17.00

Indlæg af Gunner Andersen »

Kommer, hvis tørvejr!
Ciao/Gunner
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:

Peter Dallmann
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Peter Dallmann »

Bo og jeg har i dag været ud og sondere banerne. Måske finder i vores dækaftryk, og så er I jo allerede godt på vej. Man kan helt sikkert ikke være forberedt nok.😀
Advarsel: Mødte en kvinder der var ud at gå tur på “sin” sti. Ingen grund til at forsøge en diskussion med hende.😉
always look on the bright side of life!

Johnny Sørensen

Indlæg af Johnny Sørensen »

Fremødet på planken var begrænset til Knuds landevejsgruppe på 3 og mig på Gravel, jeg havde aftalt med Gunner at køre forbi hans dør så kunne han køre med derfra, men han takkede nej tak. Jeg valgte at trodse regnen og kører den planlagte rute mod Fraugde hvor nogle nyopdagede stier skulle prøves af, men så var det som om at der pludselig også var 3 i min gruppe
“Ham der hele tiden sagde vend om, vend om, kør hjem”
“Ham der rev i styret for at kører mod NV hvor et strejf af blå himmel kunne ses” og så “Mig der måtte træde til i pedalerne for at komme fri af regnen” det lykkedes efter ca 13 km. at nå til Åsum hvor regnen var stoppet, så alle 3 var glade og vi havde en rigtig god solskinstur, selv tøjet var blevet tørt inden hjemkomsten, men nåede ikke at se dækaftryk fra Peter og Bo (de er nok skyllet bort) håber også at Knud og Co. havde en god tur.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)

Besvar