Klubmesterskaber i LPdC, den 29. september 2024 

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
Jørgen Sørensen

Re: Klubmesterskaber i LPdC, den 29. september 2024 

Indlæg af Jørgen Sørensen »

Hej. Ina og jeg er desværre ramt af sygdom :cry: og må melde fra til klubmesterskabet i morgen søndag…. øv

Johnny Sørensen

Indlæg af Johnny Sørensen »

Det er synd så mange i klubben gik glip af et helt fantastik arrangeret klubmesterskab, tusind tak til Peter og Bo, de har lagt et stort arbejde i at få dette afviklet og der er stor ros til jer, godt klaret.
Tillykke til Nina Drivsholm, Lars Rousing og Niels Olesen med mesterskabet, flot sejr.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)

Michael Andersen

Indlæg af Michael Andersen »

Takker også for et fint arrangement og vejret var jo helt på vores side. :D Desuden både hyggeligt, spændende og sjovt at prøve en ny disciplin i cykelsporten.
Stort tillykke til de nye klubmestre og håber på en chance for revanche. :)
// Michael A

Peter Dallmann
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Peter Dallmann »

Dagens klubmesterskaber blev afviklet i det fineste efterårsvejr på små veje i vores nærområde, og hvor deltagerne skulle finde frem til i alt 12 poster (se kort https://kortlink.dk/2qyk3). Ved hver post ventede en kombination af vanskelige og urimelige spørgsmål på deltagerne. Ingen nåede alle poster, ingen besvarede alle spørgsmål rigtigt, men alle fandt frem til målet, som var placeret på Fangel Kro. Her ventede der lækre sandwich, kaffe og præmier til det vindende hold.
Trods det gode humør havde deltagerne i målet svært ved at skjule deres frustrationer over at havde misset poster og/eller svaret forkert på spørgsmålene. Og sådan skal det selvfølgelig også være når man kæmper om klubbens højeste hæder.
Som annonceret krævede konkurrencen flere forskellige kompetencer, og måske var det derfor heller ikke overraskende at sejren gik til
tre-mandsholdet bestående af Nina Drivsholm, Lars Rousing og Niels Olesen. Et stort TIL LYKKE til vinderne, og samtidig en anerkendende ros til alle deltagere, der sørgede for at klubmesterskaberne blev afviklet på et højt sportsligt niveau.

Billede

Billede

p.s. Post 9 hang også efter løbet der hvor den var blevet placeret. :)
always look on the bright side of life!

Brugeravatar
Allan Herskind

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg vil også gerne sige tak til arrangørerne/initiativtagerne til det fine arrangement.
Peters billeder viser jo fint at det blev en god dag.
Min makker og jeg troede helt til det sidste at vi havde vundet, da det gik forrygende for os. Jeg på min fine daglig cykel og Roger på sin fine gravelcykel. Det blev så Roger der måtte trække mig rundt, men det gik nu helt pænt.

Og den med at dumme spørgsmål ikke findes, er jeg så ikke helt enig i :lol: .

Tak til alle for en fin dag med smil på læberne og godt humør.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D

Lars Rousing

Indlæg af Lars Rousing »

Igen skal der lyde stor ros til Peter og Bo, der var virkelig lagt kræfter i arr. For vi få kunne få en god dag i Odense syd.
Tak til Nina og Niels, for godt samarbejde og holdånd, de andre var bare supergode, vi kunne kun lige slå dem :D :D :D :D :D :D :D

Besvar