Turbo: Sæsonen 2024

Gruppen for dem, der har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen og vil træne seriøst, men knap så systematisk som Racerrøvene.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind

Turbo: Sæsonen 2024

Indlæg af Allan Herskind »

Så er sæsonen slut for regelmæssige træninger i Turbogruppen for denne gang.
Det har været en fin sæson for Turbogruppen, hvor der er kommet flere indover til at melde ture ud.
Det har gjort, at der har været meldt tur ud næsten hver træningsaften, og vi har fået mange gode ture ud af det.
Der har været lidt blandet tilslutning, som sædvanligt flest i forårssæsonen, men også helt pænt i efteråret. Vi har sommetider undret os lidt over at der ikke er dukket flere op, især på nogle af de aftener med rigtig dejligt vejr, men sådan er det tilsyneladende.
Nu udestår kun Alpetramp på søndag, så er sæsonen lukket ned for denne gang og forberedelserne til næste sæson kan begynde :D

Tak til jer der har bidraget med ture i sæsonens løb og I der er mødt op til træningen.

Og man kan jo stadig nå at tilmelde sig afslutningsfesten her:
https://pedaleur.dk/event/130

Jeg har ingen plan om at møde jævnligt op til Mørkemandskørsel i år, men hvis vi kunne blive en pæn gruppe, kan jeg måske godt lokkes med.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Brugeravatar
Michael Madsen SV

Re: Turbo: Sæsonen 2024

Indlæg af Michael Madsen SV »

Også et stort tak til dig Allan for den store indsats for klubben og for altid godt humør, gode ruter og god styring af gruppen.

Som ny mand i klubben, har det været fedt for mig at køre med i turbogruppen!

Med den lille forsmag på mørkemandstræningen som vi kørte i går, kan det i hvert fald ikke udelukkes at jeg vil køre med på et par lufthavnsrunder hen over vinteren.

Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Tak for indsatsen, Allan.

Jeg regner med at komme og køre en del mørkemand, når det ikke er glat, regnvejr eller for blæsende.

Lige nu ser tirsdag ok ud.

Lars Rousing

Indlæg af Lars Rousing »

Også tak herfra, du gør en forskel Allan. Fedt vi har en kaptajn som dig i turbogrupper.
Mørkemand, må vi se vejr an og tage den derfra.

Roger Oinas Larsen

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Vi har haft en turbogruppe i år og det er et kæmpe fremskridt. Det fokus der var på gruppen og dens kørsel bevirkede den positive effekt sammen med i det mindste et for mit vedkommende en godt tilrettelagt træning og alsidighed i rutevalg.
Og noget af det vigtigste godt humør og god omgangstone.

Alle grupper slås ind i mellem med mgl. opbakning. I øjeblikket slås alle med mgl. opbakning ; der er ofte ganske få på planken men til gengæld en del mindre lukkede grupper.
Det kunne måske italesættes.

Tak til alle der har bidraget og til dem, der ligesom mig blot er med.

Besvar