CP_Sæsonstart 06.04.25

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Karin Søndergaard

CP_Sæsonstart 06.04.25

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle,

Så er det lige rundt om hjørnet. Det ser ud som om, vi alligevel - efter opsamling :D er mange tilmeldte piger.

Planen er, at vi mødes ved Planken bag Kvickly - ud mod Lindevej kl. 9.

Jeg repeterer (hurtigt): de vigtigste tegn, skift; fra linje og 2 og 2, ikke for lange føringer, tydelige kommandoer. Hvis der kommer nye, får vedkommende en erfaren som 'sidekammerat'.

Ruten bliver: 2025-04-06_Ubberud, Veflinge, Søndersø, Lunde. 58 km/278 hm. https://www.strava.com/routes/3341475273999726798

Og med det indlagte pit-stop i Wichmandsgade, efter godt 50 km. Jeg forventer ankomst omkring kl. 11.30. Turen hjem tænker jeg, I selv klarer (men den er på ruten). Er der nye imellem, kan vi følges tilbage til Planken.

Det bliver skønt at komme ud i det danske forårsvejr 8-)

Vi ses. Kh. Karin :)

Nina Egesborg

Re: CP_Sæsonstart 06.04.25

Indlæg af Nina Egesborg »

Kære Alle

Sæsonstart for superdamernes vedkommende bliver ad Bavnedamsvej, Elmelundsvej, Kalørvej, derfra mod lufthavnen, hvor vi tager de runder vi kan nå. Eventuelt kan suppleres med mindre runder omkring Løkkegravene og Slettensvej. I vanlig stil har jeg ikke en præcis rute at lægge op (forbedringspotentiale til den kommende sæson, specielt efter Karin har oprettet en "bank") :lol: Regn med ca. 50 km.
Vi tilpasser, så vi kan være hos Juhl Cyckling kl. 11.30.

Glæder mig til at se jer alle.

Mange hilsner
Nina

Nina Drivsholm

Indlæg af Nina Drivsholm »

Fint. Jeg kommer! Det er desværre ikke lykkedes at få hul igennem til formanden med alle vores forsinkede efter-tilmeldinger. Men man kan vel købe en sandwich ?? Eller kan nogen snakke med Tue?

Nina Drivsholm

Forsinkede tilmeldinger:
Dorthe kylling bacon
Helle skinke ost
Hans Jørgen skinke ost
Janne Holm kylling bacon
Pernille kylling bacon
Nina D kylling bacon
Lone kylling bacon

Karin Søndergaard

Jo, Tue har svaret dig og cc til mig, så der er bestilt til alle i søndags.

Hilsen Karin.

Nina Drivsholm

1000 tak -beklager ulejligheden! Vi ses! 🌞🚴🌞

Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Så blev sæsonen 2025 skudt i gang.

Vi var fem superdamer - Helle, Pernille, Dorthe og 2 x Nina. Vi tog mørkemandsruten og kørte runder ude i området ved lufthavnen, hvilket resulterede i 57 km, da vi nåede Wichmannsgade, hvor der var lækre sandwich klar.

Vi kørte alle godt og vejret kunne vi jo ikke klage over. Alt lover godt for den nye sæson.

Mange hilsner
Nina

Karin Søndergaard

Ja, som Nina skriver, så blev sæsonen skudt i gang 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️.

10 Turbo-CP'ere kørte 58 km i det skønne vejr 🌞, det gik over al forventning. God fart og sikke en disciplin ved skift 👏. Vi var allerede hos Juhl Cycling godt 11. Fint at se omgivelserne, før det gik videre til dejlig kaffe og sandwich i Padelcenteret. Bunden er lagt til en dejlig sæson. Håber, alle nød det 😊

Vi lægger ud med Årup-turen på tirsdag 😊

Kh. Karin 🤗

Besvar