Motion 5.8. kl. 18 - så er vi klar igen

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Besvar
Peter Dallmann
Geografisk sted: Odense

Motion 5.8. kl. 18 - så er vi klar igen

Indlæg af Peter Dallmann »

Mon ikke der bliver hul i regnbygerne så vi igen kan komme ud på en frisk cykeltur.
Jeg kommer med en tur og glæder mig til hyggeligt selskab.
Nye/kommende medlemmer er selvfølgelig også mere end velkommen til at køre med.

HUSK:
På torsdag markerer og fejrer vi sæson genstart med grillpølser og hygge.
Tilmelding: https://pedaleur.dk/event/148
Vi mødes som sædvanligt ved planken og jeg kommer med en tur der fører os sikkert frem mod målet. :)
always look on the bright side of life!

Hans Jørgen Nielsen

Re: Motion 5.8. kl. 18 - så er vi klar igen

Indlæg af Hans Jørgen Nielsen »

Jeg kommer - hvis ingen regn
Torsdag er desværre forhindret

Peter Dallmann

Lige nu driller DMI med meldinger om en lille regnbyge og vindstød.
Jeg tager bestik af satellitbillederne kl. 17, og finder en rute hvor vi slipper for regn og blæst. :)
Så hold jer ikke tilbage. Få støvet cyklen af og find jeres cykeltøj frem fra skuffen. :D

Husk også at tilmelde jer sæsongenstarteventet - dejligt ord :D
Sidste tilmelding er i dag.

Michael Egesborg

Indlæg af Michael Egesborg »

Kommer

Michael Egesborg

Indlæg af Michael Egesborg »

Kommer ikke

Peter Dallmann

Selvom DMI gjorde hvad de kunne for at skræmme cykelfolket, var der et fint fremmøde ved planken.
Mens de sidste regndråber passerede stod vi i ly under halvtaget, og klokken var vel kun 18.05 inden solen igen skinnede, og vi kunne tage ud på vores respektive ture.
Vi var tre der ønskede at cykle motion, og fik kapret Marc, der var ny mand ved planken til at cykle med os.
På grund af den kraftige vestenvind gik turen mod syd. Dømmestrup, Nørre Søby, Vantinge (hvor vejene var våde), Gestelev og nord om Ringe. Her var togovergangen spærret, hvilket fik os til at udforske nye veje i industriområdet. Lidt længere fremme på Lammehavevej var togovergangen uden forvarsel ligeledes spærret. :?
Turlederen havde tydeligvis ikke forberedt sig godt nok, selvom han var stolt over i går at have opdaget at vejene i Sønder Nærå lige nu er gravet op. Heldigvis var Hans Jørgen, Erik og den nytilkomne Marc omstillings- og handlingsparat, så udfordringerne blev håndteret på bedste vis. Herefter forløb turen uden overraskelser. :)
Tilbage i Odense kunne vi i fællesskab konkludere at Marc var blevet fejlcastet til vores gruppe, og at han forhåbentlig snart vil finde de rette udfordringer i en en af vores andre grupper i klubben.

Tak for hyggeligt selskab. Det var dejligt at være på hjul igen i motionsgruppen, og der er plads til flere.

Jeg kommer med en tur på torsdag, som slutter hos Paddel.dk på Wichmandsgade, hvor klubben byder på grillpølser mm (husk at melde dig til)

Besvar