Klubtur til Italien 2019
- Allan Herskind
Re: Klubtur til Italien 2019
Det er fint.
Jeg mangler også lige en tur til første dag
Jeg mangler også lige en tur til første dag
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
Allan Herskind
-
Hi hi formand - den er forstået
- Allan Herskind
Så er Italiensturen på plads og lagt på aktivitetslisten.
https://www.pedaleur.dk/cms/ProfileEven ... ventID=129
LPdC Italien ’19 Hotel Everest Arco
Hotellet ligger nord for Gardasøen, i området Trento.
Dato : 12. april – 19. april 2019
Der åbnes kun for tilmelding, til det antal som vi har plads i bilerne. I år gælder tilmeldingen fra fredag til fredag !
Opholdet inkluderer 7 x overnatninger, 7x morgenbuffet & 6 x aftenmenu, med Aqua á libitum Naturale/Frizzante.
(anden drikkelse er for egen regning)
Transport foregår i privatbiler, så hvis nogle medlemmer har mulighed for at stille køretøj til rådighed.
Kontakt da Jakob på jakobsm@live.dk
Hver bil skal kunne transportere 4 pers. incl. 4 cykler, grej og bagage.
Mht.: kørselsgodtgørelse kontakt Jakob på jakobsm@live.dk
LPdC har takket være vore sponsorer igen i år, mulighed for at give tilskud til medlemmerne.
Turen støttes med kr. 875,- pr. medlem.
For at få tilskud kræves, at man har betalt kontingent i 2018 og betaler igen i 2019,
samt at man har købt/køber og kører i reglementeret klubtøj årgang 2019 alle dage.
Pris ialt pr. medlem : kr. 4.150,-
Pris inkludere ophold med halvpension- transport i privatbil.
Tillæg for enkeltværelse.: kr. 1.350 ,-
Rate 1 på kr. 2.150,- betales ved tilmelding på klubbens hjemmeside.
Restbeløb skal indbetales senest 31. december 2018 via aktivitetslisten. Separat aktivitet hertil oprettes.
Stiller du bil til rådighed, sker tilmeldingen som driver, betalingsvilkårene er de samme som passagerer !
Ved manglende indbetaling slettes din booking.
Tilmelding kan ske fra nu på www.pedaleur.dk/ under aktiviteter. (kræver login)
LPdC yder ingen returbetaling til medlemmer, som skulle blive forhindret.
Medlemmet sørger selv for at få solgt rejsen til et andet medlem.
Afbudsforsikring og lignende står medlemmet selv for.
Sidste frist for tilmelding, hvis der forefindes ledige pladser er onsdag d. 31 december 2018.
Mvh.
Jakob S. Mikkelsen
jakobsm@live.dk
Italien tur udvalget
https://www.pedaleur.dk/cms/ProfileEven ... ventID=129
LPdC Italien ’19 Hotel Everest Arco
Hotellet ligger nord for Gardasøen, i området Trento.
Dato : 12. april – 19. april 2019
Der åbnes kun for tilmelding, til det antal som vi har plads i bilerne. I år gælder tilmeldingen fra fredag til fredag !
Opholdet inkluderer 7 x overnatninger, 7x morgenbuffet & 6 x aftenmenu, med Aqua á libitum Naturale/Frizzante.
(anden drikkelse er for egen regning)
Transport foregår i privatbiler, så hvis nogle medlemmer har mulighed for at stille køretøj til rådighed.
Kontakt da Jakob på jakobsm@live.dk
Hver bil skal kunne transportere 4 pers. incl. 4 cykler, grej og bagage.
Mht.: kørselsgodtgørelse kontakt Jakob på jakobsm@live.dk
LPdC har takket være vore sponsorer igen i år, mulighed for at give tilskud til medlemmerne.
Turen støttes med kr. 875,- pr. medlem.
For at få tilskud kræves, at man har betalt kontingent i 2018 og betaler igen i 2019,
samt at man har købt/køber og kører i reglementeret klubtøj årgang 2019 alle dage.
Pris ialt pr. medlem : kr. 4.150,-
Pris inkludere ophold med halvpension- transport i privatbil.
Tillæg for enkeltværelse.: kr. 1.350 ,-
Rate 1 på kr. 2.150,- betales ved tilmelding på klubbens hjemmeside.
Restbeløb skal indbetales senest 31. december 2018 via aktivitetslisten. Separat aktivitet hertil oprettes.
Stiller du bil til rådighed, sker tilmeldingen som driver, betalingsvilkårene er de samme som passagerer !
Ved manglende indbetaling slettes din booking.
Tilmelding kan ske fra nu på www.pedaleur.dk/ under aktiviteter. (kræver login)
LPdC yder ingen returbetaling til medlemmer, som skulle blive forhindret.
Medlemmet sørger selv for at få solgt rejsen til et andet medlem.
Afbudsforsikring og lignende står medlemmet selv for.
Sidste frist for tilmelding, hvis der forefindes ledige pladser er onsdag d. 31 december 2018.
Mvh.
Jakob S. Mikkelsen
jakobsm@live.dk
Italien tur udvalget
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Så er jeg tilmeldt dette fantastiske arr. Tak til jacob. Drivere og alle der gør dette muligt. Samt min gode roomie
-
Så kom turen på aktivitetslisten, og på nuværende tidspunkt 4 tilmeldinger. Så kom ud af busken og få dig tilmeldt. Denne gang har vi valgt at forenkle tilmeldingen en anelse i forhold til tidligere, da det for nogle sidst gik lidt “ged” i det. Vi må lige se tiden an, om der bliver behov for en infoaften, som vi tidligere har haft.
Vi får behov for nogle rute arrangører, dvs. nogle der vil sætte sig ind i div. turmuligheder dernede. Vi er dog hjulpet af, at det for en hel dels vedkommende efterhånden er velkendt terræn, og at flere efterhånden har gemt turene på deres cykelcomputere. Derudover skal vi have en “kaptajn” på hvert hold, det kan dog være den samme som ruteplanlæggeren.
Vi skal også bruge nogle drivere, uden nogle der vil lægge bil til turen derned, kan vi ikke tage afsted. Så hvis du ved du vil med og vil lægge bil til, så se at få dig tilmeldt. I denne omgang, stoler vi på driveren, så ved tilmelding som driver er der også kun tale om ratebetaling.
Igen har vi rådetret over en beskeden mængde enkeltværelser, og her gælder at de fordeles efter først til mølle princippet !
Jeg håber vi traditionen tro, kan få samlet et stor flok Pedaljeur’s, vi plejer at være 30-40 medlemmer med på turen, hvilket er ufatteligt flot da det vil sige at ca. 25% af klubbens medlemmer deltager, og her tæller jeg også Charmepigerne med, selvom de har det med at lave deres egen udlandstur.
Charmepigerne er naturligvis også velkommen til at deltage i turen til Italien, da det som sagt er en klubtur FOR ALLE !
Vi får behov for nogle rute arrangører, dvs. nogle der vil sætte sig ind i div. turmuligheder dernede. Vi er dog hjulpet af, at det for en hel dels vedkommende efterhånden er velkendt terræn, og at flere efterhånden har gemt turene på deres cykelcomputere. Derudover skal vi have en “kaptajn” på hvert hold, det kan dog være den samme som ruteplanlæggeren.
Vi skal også bruge nogle drivere, uden nogle der vil lægge bil til turen derned, kan vi ikke tage afsted. Så hvis du ved du vil med og vil lægge bil til, så se at få dig tilmeldt. I denne omgang, stoler vi på driveren, så ved tilmelding som driver er der også kun tale om ratebetaling.
Igen har vi rådetret over en beskeden mængde enkeltværelser, og her gælder at de fordeles efter først til mølle princippet !
Jeg håber vi traditionen tro, kan få samlet et stor flok Pedaljeur’s, vi plejer at være 30-40 medlemmer med på turen, hvilket er ufatteligt flot da det vil sige at ca. 25% af klubbens medlemmer deltager, og her tæller jeg også Charmepigerne med, selvom de har det med at lave deres egen udlandstur.
Charmepigerne er naturligvis også velkommen til at deltage i turen til Italien, da det som sagt er en klubtur FOR ALLE !
-
Glæder mig ...syntes området sagtens kan bære en Tour mere... det har vi jo prøvet før området omkring Arco er fint tæt på bjergene i alle kategorier.
Personligt er der lige et par mål der skal udfordres omkring Monte Velo både på den ene eller den anden side ...den sidste er jo nærmest som belønning for den første.
Som vi kan se på flere hjemmesider ...håber vi at den sti på den vestlige side af garda søen er færdig så vi kan udforske den noget mere ...uden at køre i tuneller.
Godt arbejde Jakob bortset fra ugevalget ...men så får jeg jo til gengæld den bedste fødselsdag man kan ønske sig hvert år
Klaus
Personligt er der lige et par mål der skal udfordres omkring Monte Velo både på den ene eller den anden side ...den sidste er jo nærmest som belønning for den første.
Som vi kan se på flere hjemmesider ...håber vi at den sti på den vestlige side af garda søen er færdig så vi kan udforske den noget mere ...uden at køre i tuneller.
Godt arbejde Jakob bortset fra ugevalget ...men så får jeg jo til gengæld den bedste fødselsdag man kan ønske sig hvert år
Klaus
-
Så er undertegnede tilmeldt.
Med i vognen har jeg Leif - Steinbjørn & Michael K.
Sidste nævnte mangler dog tilmeldingen endnu.
Med i vognen har jeg Leif - Steinbjørn & Michael K.
Sidste nævnte mangler dog tilmeldingen endnu.
Ronny Sonne
-
Super Ronny
Fint du vil med igen...!
Jeg har lige et spørgsmål, hvordan kommer Leif`s bil til Italien.... skal den hænge efter din i et tov ?
Fint du vil med igen...!
Jeg har lige et spørgsmål, hvordan kommer Leif`s bil til Italien.... skal den hænge efter din i et tov ?
-
Så har jeg fået grønt lys fra mit arbejde, til at holde ferie i Påsken, så jeg kan deltage for 12 gang i træk.
Mangler lige en tilbagemelding fra min faste værelses kammerat Henrik Skov om han kan/vil deltage inden jeg for mig tilmeldt.
Jakob er prisen kr. 4.150,00 minus klub støtte kr. 875,00, så netto lander på kr. 3.275,00 ved dobbeltværelse??
Min faste bil driver Charles kommer jo desværre ikke med, så jeg mangler en bil at køre i, jeg kan tilbyde stor erfaring med at køre sydpå og kører meget gerne en stor del af turen derned og hjem, vil meget gerne sidde foran ( p.g.a. køresyge ) hele vejen frem og tilbage og betaler gerne en stor fad bamse som betaling for dette.
Claus Mogensen
Mangler lige en tilbagemelding fra min faste værelses kammerat Henrik Skov om han kan/vil deltage inden jeg for mig tilmeldt.
Jakob er prisen kr. 4.150,00 minus klub støtte kr. 875,00, så netto lander på kr. 3.275,00 ved dobbeltværelse??
Min faste bil driver Charles kommer jo desværre ikke med, så jeg mangler en bil at køre i, jeg kan tilbyde stor erfaring med at køre sydpå og kører meget gerne en stor del af turen derned og hjem, vil meget gerne sidde foran ( p.g.a. køresyge ) hele vejen frem og tilbage og betaler gerne en stor fad bamse som betaling for dette.
Claus Mogensen
-
Hej Claus
Super du vil med igen, vi finder kørelejlighed til dig - så det er intet problem.
Nej, jeg har taget mig den frihed at trække tilskuddet fra. Så kr. 4.150,- er det beløb du skal betale...
Super du vil med igen, vi finder kørelejlighed til dig - så det er intet problem.
Nej, jeg har taget mig den frihed at trække tilskuddet fra. Så kr. 4.150,- er det beløb du skal betale...