Søndagstur ud i det blå kl 9

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Jan Vikkelsøe

Søndagstur ud i det blå kl 9

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Jeg cykler en tur ud over Vissenbjerg til Langesø og hjem, hvis nogen vil med. Moderat tempo.

Per Antoni Nielsen

Re: Søndagstur ud i det blå kl 9

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Jeg vil med 8-)

Karsten Keller

Indlæg af Karsten Keller »

Jeg vil også gerne med.
Vi ses

Michael Andersen

Indlæg af Michael Andersen »

Godt tilbud; ikke mindst med den vejrudsigt. :)
Jeg kommer også.
// Michael A.
// Michael A

Jan Vikkelsøe

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Dejlig rolig tur ud over Hesbjerg, Vissenbjerg og Langesø og hjem. I Hole mistede vi desværre kontakt til Michael, Karsten og Charles. Jeg håber at alle kom godt hjem. Vejret viste sig fra sin stærkeste side, forhåbentlig er der mange af disse ture tilbage i år. :D Tak til alle for god ro og orden. Vi havde også lige et par crosscykler med på slæp, men de valgte en anden rute i Vissenbjerg, selv om de jo da sagtens kunne være med hele vejen.

Michael Andersen

Indlæg af Michael Andersen »

Tak til alle og ikke mindst kaptajn Vikkelsø for rigtig god bakke tur. - Min lidt optimistiske Garmin har sjældent vist 789 hm på en lokal-Fynsk søndag formiddag, men det var status retur i Dyrup. ;)
Desværre blev undertegnede ramt af en punktering lige før Hole Skov på vej hjem. Med moralsk opbakning og support fra Karsten og Charles lykkedes det at komme videre og hjem. :D
// Michael A.
// Michael A

Besvar