Mørkemand tirsdag 23/10 kl. 18 (Gr. 2)

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Michael Kjærskov

Re: Mørkemand tirsdag 23/10 kl. 18 (Gr. 2)

Indlæg af Michael Kjærskov »

Et sprunget bagskifterkabel holdt mig væk fra efterårets første mørkemandstræning :evil:

Heldigvis er banecyklen færdigjusteret og klar til 2018/19-sæsonens første "sving-om" i morgen kl. 17.30-19.00, og det kunne være hyggeligt med lidt Pedaleurselskab :)
Jeg arbejder fortsat i et par klubarrangementer på banen i den kommende sæson, men banen er væsentlig hårdere booket op end sidste år, og svartiderne fra cykelbanens side meget laaange :roll: MEN jeg håber at kunne vende tilbage med positivt nyt snart :D

I mellemtiden kan man jo - som Alan skriver - deltage i et af klubbens mange andre træningstiltag vinteren over: 1 meter flæsk på tid, tryksårstræning i sofaen eller dødsintervaller ved Odense Airport blandt flere :lol:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨

Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Et sprunget kabel!?
Vintercyklen var ikke klargjort?. Den har vel stået med sprængt kabel siden sidste vinter :lol: :lol:
Nå, vi ses nok derude når det er blevet skiftet om et par måneder :roll: :D
Jesper Andersen

Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Cyklen stod skam smurt og klargjort (en enkelt RR-træningsaften blev det også til på den ;) ) MEN ved første skift på vej til træning sprang det s..... kabel :evil:

Så det bliver cykelbanen i morgen, og en Z2 tur med nye kabler i week-enden :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨

Besvar