Et sprunget bagskifterkabel holdt mig væk fra efterårets første mørkemandstræning
Heldigvis er banecyklen færdigjusteret og klar til 2018/19-sæsonens første "sving-om" i morgen kl. 17.30-19.00, og det kunne være hyggeligt med lidt Pedaleurselskab
Jeg arbejder fortsat i et par klubarrangementer på banen i den kommende sæson, men banen er væsentlig hårdere booket op end sidste år, og svartiderne fra cykelbanens side meget laaange MEN jeg håber at kunne vende tilbage med positivt nyt snart
I mellemtiden kan man jo - som Alan skriver - deltage i et af klubbens mange andre træningstiltag vinteren over: 1 meter flæsk på tid, tryksårstræning i sofaen eller dødsintervaller ved Odense Airport blandt flere
Mørkemand tirsdag 23/10 kl. 18 (Gr. 2)
-
Re: Mørkemand tirsdag 23/10 kl. 18 (Gr. 2)
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Et sprunget kabel!?
Vintercyklen var ikke klargjort?. Den har vel stået med sprængt kabel siden sidste vinter
Nå, vi ses nok derude når det er blevet skiftet om et par måneder
Vintercyklen var ikke klargjort?. Den har vel stået med sprængt kabel siden sidste vinter
Nå, vi ses nok derude når det er blevet skiftet om et par måneder
Jesper Andersen
-
Cyklen stod skam smurt og klargjort (en enkelt RR-træningsaften blev det også til på den ) MEN ved første skift på vej til træning sprang det s..... kabel
Så det bliver cykelbanen i morgen, og en Z2 tur med nye kabler i week-enden
Så det bliver cykelbanen i morgen, og en Z2 tur med nye kabler i week-enden
Michael Kjærskov