Det bliver til en vindstille tur i tørvejr og 1 1/2 time i “hamsterhjulet” for mit vedkommende i morgen
Kommer jeg til at køre som eneste LPdC’er
Cykelbanen 28/10 kl 8.30
-
Cykelbanen 28/10 kl 8.30
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Re: Cykelbanen 28/10 kl 8.30
For 2. Åben motion i træk var der flere Pedaleurs end CMO’er på banen, da Tommy kom og gjorde mig selskab
Dagens tema var sprint: halve, hele og dobbeltomgange ... og selvom det “kun” blev til 14 “slangehug”/sprints, sidder jeg her og skriver med fint eftertryk i lårene.
Jeg havde i dag i øvrigt en fin snak med Claus Rasmussen, Odense Cykelbane, og håber at jeg senere i dag eller i morgen kan melde datoer ud for 2 banearrangementer KUN for Pedaleurs i løbet af vintersæsonen - så vær klar ved tasterne
Dagens tema var sprint: halve, hele og dobbeltomgange ... og selvom det “kun” blev til 14 “slangehug”/sprints, sidder jeg her og skriver med fint eftertryk i lårene.
Jeg havde i dag i øvrigt en fin snak med Claus Rasmussen, Odense Cykelbane, og håber at jeg senere i dag eller i morgen kan melde datoer ud for 2 banearrangementer KUN for Pedaleurs i løbet af vintersæsonen - så vær klar ved tasterne
Michael Kjærskov