Mørkemand 20/11

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Henrik Bavnhøj

Re: Mørkemand 20/11

Indlæg af Henrik Bavnhøj »

Vi ses ved hallen ....

Claus V Nielsen (mureren)

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Tak for 3 super runder i dag. 🚴🚴🚴

Mureren. 😎

Brugeravatar
Allan Herskind

Indlæg af Allan Herskind »

10 ben kørte med på intervallerne på de andre ben.
Det gik vældig godt, og det er nemt for alle at holde styr på, hvornår man begynder og hvornår man er færdig.
Trods blæst blev det jo igen en fin tur, som nok skal komme os til gode senere.

Jeg har ikke helt styr på hvor mange vi var i alt, men vel omkring 15 vil jeg tro.Rigtig pænt fremmøde synes jeg.

Vi ses måske igen torsdag.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Rigtig god vind i aften. På de gode mod/sidevinds stykker var farten 23-25 km/t 😜
Nu er der ikke så længe til at vi starter på interval programmet, og det er da vist godt nok, da det kan være vanskeligt at holde alle trækhestene i formation 😃

Tak for turen

Claus Mogensen

Indlæg af Claus Mogensen »

Det var for mit vedkommende en lidt barsk tur i går, som beskrevet var der meget vind og min højre pedal ( slidt) kunne jeg ikke klikke i, så skoen sad ikke fast på pedalen, selvom jeg lå godt i læ af Allan m.f. var jeg godt brugt da jeg kom hjem.

Endnu engang tak til Allan H. som stod for turen og som kørte i front det meste af turen.

Claus Mogensen

Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Vi starter interval træningen 11.12. Indtil da fortsætter vi som hidtil. Det betyder det skal være motiverende og at vi kører som vi nu har lyst til. Dog vil jeg minde om at man passer på ikke at ligge og køre sig i form for nuværende. Vintersæsonen er lang endnu og formen skal først være på plads i slutningen af marts, hvilket er om ca. 4 måneder!
Men bortset fra det så fin tur i går og der blev da givet godt gas ind imellem (mener ofte ;) )
Ses torsdag
Jesper Andersen

Besvar