Cykelbanen - 2 stk. Pedaleur arrangementer
-
Re: Cykelbanen - 2 stk. Pedaleur arrangementer
Hov hov Michael. Er på. vi ses.
Mureren.
Mureren.
-
Halvdelen af pladserne besat efter godt en uges tilmeldingsmulighed... Det er vel bestået
... men det betyder også at du skal til at have fingeren på tilmeldingsknappen, hvis du skal have DIT navn på en af de resterende cykler
Stadig godt 14 dage tilbage til 2 fede timer på Thorvald Ellegaard Arena - og da jeg regner med at møde op denne gang, er det med at få læst op på sin baneviden... for kommer der en Quiz? Det tror jeg nok der gør
... men det betyder også at du skal til at have fingeren på tilmeldingsknappen, hvis du skal have DIT navn på en af de resterende cykler
Stadig godt 14 dage tilbage til 2 fede timer på Thorvald Ellegaard Arena - og da jeg regner med at møde op denne gang, er det med at få læst op på sin baneviden... for kommer der en Quiz? Det tror jeg nok der gør
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Så kom vi op på 14 tilmeldte sjæle til det første af de 2 banearrangementer.
Sidste gang var vi vist mere end 20 Pedaleurs samlet. Dette burde vi kunne mønstre igen
... og der er mere end en uge endnu til at tilmelde sig. Så kom frisk
Sidste gang var vi vist mere end 20 Pedaleurs samlet. Dette burde vi kunne mønstre igen
... og der er mere end en uge endnu til at tilmelde sig. Så kom frisk
Michael Kjærskov
-
...ja, ja, ja... så kom vi op på 17 deltagere til næste søndags arrangement på banen
Med én ny tilmelding pr. dag frem mod deadline på torsdag er det ensbetydende med fuld hus
Det blir’ SÅ fedt
Med én ny tilmelding pr. dag frem mod deadline på torsdag er det ensbetydende med fuld hus
Det blir’ SÅ fedt
Michael Kjærskov
-
Så er jeg også på banen, men kun for at sabotere Michael’s statistikMichael Kjærskov skrev: ↑16 nov 2018, 14:59...ja, ja, ja... så kom vi op på 17 deltagere til næste søndags arrangement på banen
Det blir’ SÅ fedt
-
Sidste tilmeldingsfrist for det første af de 2 bane-klub-arrangementer er i morgen
... så har du endnu ikke booket en plads er det med at komme til tasterne
Ses søndag kl. 15 - 17 til en tur i det store hamsterhjul
... så har du endnu ikke booket en plads er det med at komme til tasterne
Ses søndag kl. 15 - 17 til en tur i det store hamsterhjul
Michael Kjærskov
På grund af afbud må jeg desværre melde afbud til søndagens tur på cykelbanen.
Ønsker jer andre gode ben.
Ønsker jer andre gode ben.
-
Øv, øv Flemming, men dette betyder så bare at skulle DU have "glemt" dette fremragende arrangement, så er der ledige pladser endnu Tilmeldingen er godt nok lukket, men skriver du her på strengen, finder vi plads
... og Flemming der er jo altid banearrangementet den 6. januar, hvor du kan tage revanche
... og Flemming der er jo altid banearrangementet den 6. januar, hvor du kan tage revanche
Michael Kjærskov
-
Ups...
Glemte da også lige at nævne, at du desværre også går glip af muligheden for at gætte 13 rigtige i baneviden, hvis du ikke dukker op søndag...
Præmie til vinderen??? Det tror jeg nok der er
Glemte da også lige at nævne, at du desværre også går glip af muligheden for at gætte 13 rigtige i baneviden, hvis du ikke dukker op søndag...
Præmie til vinderen??? Det tror jeg nok der er
Michael Kjærskov