9/12. Søndag.
- Allan Herskind
Re: 9/12. Søndag.
Der var ca. 16 ved planken til morgen, så vi delte i 2 grupper.
Jeg tog mig af den ene gruppe med 6 mand i alt.
Turen gik mod vest af kendte veje det første stykke tid, derefter lidt sjældne stykker ude ved Barløse og omegn for til sidst at køre hjem ad Nårupvej til Tommerup.
Det var rigtig dejligt cyklevejr, og vi oplevede ingen defekter eller uheld, men det hele går også vældig let, når gruppen kun er på 6 mand.
75 km og ca. 600 hm i fint tempo.
Tak for turen og vi ses på tirsdag!
Jeg tog mig af den ene gruppe med 6 mand i alt.
Turen gik mod vest af kendte veje det første stykke tid, derefter lidt sjældne stykker ude ved Barløse og omegn for til sidst at køre hjem ad Nårupvej til Tommerup.
Det var rigtig dejligt cyklevejr, og vi oplevede ingen defekter eller uheld, men det hele går også vældig let, når gruppen kun er på 6 mand.
75 km og ca. 600 hm i fint tempo.
Tak for turen og vi ses på tirsdag!
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
- Per Schmidt Nielsen
Super tur og godt at få noget lys for en gangs skyld 🌤
-
Gruppe Kjærskov med 10 mand havde også en rigtig god tur på godt 95-100 km og godt og vel 700+hm.
En enkel punktering, og igen nævneværdig defekter andet end lidt manglende power i stængerne til sidst - man kommer godt nok hurtigt ud af bakketræningen
Så ikke nogen helt dårlig idé, at lade Michael finde vej
Tak for turen alle mand, ses på tirsdag til interval - Mørkemand.
En enkel punktering, og igen nævneværdig defekter andet end lidt manglende power i stængerne til sidst - man kommer godt nok hurtigt ud af bakketræningen
Så ikke nogen helt dårlig idé, at lade Michael finde vej
Tak for turen alle mand, ses på tirsdag til interval - Mørkemand.
-
Ja dagens improviserede vintertræningstur blev som forventlig når gruppen nu engang var så letsindig at give taktstokken til undertegnede
Vestpå via Langesø og Paddesø, videre af min absolut favorit cykelrute - nr. 6. Skarpt til venstre ved Bubbel og hjem over Ejby, Lunge, Skydebjerg, Skalbjerg og Brændekilde.
“Vaskebræt-træning” fra den allerbedste hylde, og mega god interval/styrke træning på vinterens Z2 ture, som nogle måske bed mærke i - eller bed det mere i lårene?
SUPER godt kørt af alle mand - og god stram disciplin i meldinger, skift og føringer. Fornøjelse...
Vestpå via Langesø og Paddesø, videre af min absolut favorit cykelrute - nr. 6. Skarpt til venstre ved Bubbel og hjem over Ejby, Lunge, Skydebjerg, Skalbjerg og Brændekilde.
“Vaskebræt-træning” fra den allerbedste hylde, og mega god interval/styrke træning på vinterens Z2 ture, som nogle måske bed mærke i - eller bed det mere i lårene?
SUPER godt kørt af alle mand - og god stram disciplin i meldinger, skift og føringer. Fornøjelse...
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
Think outside, no box required
-
Det var super vejr i dag; begrænset vind og masser af sol. Jeg glemte helt midtugens elendigheder til mørkemandstræningen og fik lidt kørelyst igen.
Der var måske ikke de store bakker men det op og ned det meste af ruten.
Tak til alle de den fine tur.
Der var måske ikke de store bakker men det op og ned det meste af ruten.
Tak til alle de den fine tur.
-
- Geografisk sted: Odense SV
tak for turen - på bagsmækken.
Jeg savner jer til at presse mig på mine solo ture.
Iøvrigt flot fremmøde idag.
Tak til Allan for en flot tør solskinstur.
Jeg savner jer til at presse mig på mine solo ture.
Iøvrigt flot fremmøde idag.
Tak til Allan for en flot tør solskinstur.
-
Tak for en super tur Michael.
115 km op og ned. Og et knækket eger i baghjul.
Ses tirsdag.
Mureren.
115 km op og ned. Og et knækket eger i baghjul.
Ses tirsdag.
Mureren.
-
Fantastisk tur i godt selskab. Jeg var med Kjærsgaard super tur. Det er virkelig flot at vi kan være 16 i alt. Og endelig noget andet end fladbane race.