Klubtur til Italien 2019
-
Re: Klubtur til Italien 2019
Så går vi snart ind i december måned, og status er 24 tilmeldte til turen til Italien, og vi har foreløbig biler til 20 mand, dvs. vi skal bruge min. 2 biler mere....
-
Så fik Erling og Frostholm tilmeldt sig som drivere, og tak for det - de to biler er også fyldt op. Alle 30 pladser er booket, og jeg har fået formanden til at lægge yderligere 6 pladser ind. Dvs. det lader til at vi endnu engang kan sende mellem 30-40 Pedaljeur`s en tur til Italien - kanon.
Og Gunner er blevet klar til turen igen, super (70 år er ingen hindring).
Så tilbage til den gamle sang, vi skal stadig bruge en driver ja måske to... så vil du med og samtidig lægge bil til, så få dig tilmeldt. Den næste driver der tilmelder sig er sikker på at lægge bil til og få sit kørselstilskud !
Og Gunner er blevet klar til turen igen, super (70 år er ingen hindring).
Så tilbage til den gamle sang, vi skal stadig bruge en driver ja måske to... så vil du med og samtidig lægge bil til, så få dig tilmeldt. Den næste driver der tilmelder sig er sikker på at lægge bil til og få sit kørselstilskud !
-
Så blev den 8. bil fyldt op, og vi forsøger om vi kan få en 9. bil med, det kræver at der er en der vil lægge bil til, så kom frisk..... det kunne være fint om vi kunne blive 36 mand på turen..!
-
Så har vi to pladser tilbage, ja det går over stok og sten... Vi kunne stadig bruge en driver mere, hvis du har mulighed for at lægge bil til, så giv mig et praj (husk du skal kunne transportere 4 cykler). Husk også at klubben råder over nogle cykelstativer (først til mølle gælder her) - se fanebladet udstyr du kan låne !
Det er super at vi endnu engang kan sende 30-40 Pedaljeur’s en tur til Italien.... derudover vil jeg også sende en tak til de turfindere der også er med til gøre turen til en god oplevelse for os alle. Ikke mindst en tak til de af jer der lægger køretøj, cykelstativ m.v. til turen. Det kan naturligvis heller ikke lade sig gøre uden den opbakning.
Jeg lovede lidt information omkring 1. december, men den skubber jeg til efter 1/1-19. Så vil jeg sende generel info, da er vist et par nye med på turen i år. Samt en værelsesfordeling, så i kan se hvem der bor på værelse med hvem, samt ikke mindst en bilfordeling....
Det er super at vi endnu engang kan sende 30-40 Pedaljeur’s en tur til Italien.... derudover vil jeg også sende en tak til de turfindere der også er med til gøre turen til en god oplevelse for os alle. Ikke mindst en tak til de af jer der lægger køretøj, cykelstativ m.v. til turen. Det kan naturligvis heller ikke lade sig gøre uden den opbakning.
Jeg lovede lidt information omkring 1. december, men den skubber jeg til efter 1/1-19. Så vil jeg sende generel info, da er vist et par nye med på turen i år. Samt en værelsesfordeling, så i kan se hvem der bor på værelse med hvem, samt ikke mindst en bilfordeling....
- Allan Herskind
Og jeg har kreeret en tur mere.
Det er en delvis baglænskørsel af en af turene fra sidste gang, dog med en tilføjelse af en ny stigning. Det er et nyt bjerg med en ca. 10 km stigning med ca 10% i snit. Altså lidt lige som Fosse. Der er kun et problem, og det er at stigningen begynder 70 km fra hotellet
Til gengæld køres der 40 km ca fladt. Det kunne være helt rart med en ny stigning, og det jeg har checket på Street View ser rigtig fint ud.
Bedøm selv:
https://ridewithgps.com/routes/29027744
P.S. Jeg har kigget lidt på ture fra sidste år, og fundet ud af at højdemeterne vist på de lavede ture viser ca. 5% -10% for meget i forhold til når vi kørte dem. Hvad der så er det rigtige, skal jeg ikke kunne sige!
Det er en delvis baglænskørsel af en af turene fra sidste gang, dog med en tilføjelse af en ny stigning. Det er et nyt bjerg med en ca. 10 km stigning med ca 10% i snit. Altså lidt lige som Fosse. Der er kun et problem, og det er at stigningen begynder 70 km fra hotellet
Til gengæld køres der 40 km ca fladt. Det kunne være helt rart med en ny stigning, og det jeg har checket på Street View ser rigtig fint ud.
Bedøm selv:
P.S. Jeg har kigget lidt på ture fra sidste år, og fundet ud af at højdemeterne vist på de lavede ture viser ca. 5% -10% for meget i forhold til når vi kørte dem. Hvad der så er det rigtige, skal jeg ikke kunne sige!
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
Allan Herskind
-
Håber nogen medbringer et GoPRO Camera.Allan Herskind skrev: ↑10 dec 2018, 15:59Og jeg har kreeret en tur mere.
Bedøm selv:
Hvem vil ikke gerne se en flok pedaleurs i baglænskørsel..
Ronny Sonne
- Allan Herskind
Baglænskørsel er nemmere nedad end opad
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Så fik vi endnu en driver på banen, og tak til Johnny for det. Vi har stadig en plads tilbage på turen, så lad os nu få udsolgt - måske en gaveidé til dig selv !!
-
Så skulle alle der har tilmeldt sig turen til Italien 2019, meget gerne have modtaget en info brochure med div. praktisk info. Har du ikke modtaget brochuren, så tjek under uønskede mails i din indbakke, måske den er havnet her. Er den heller ikke der, så giv mig et praj og jeg sender den igen.
De næste informationer om turen sender jeg til driveren, der står for videre kommunikation til de 2-3 mand han har med i bilen.
Der er stadig en enkelt ledig plads på turen, bemærk i dobbelt værelse sammen med Knud (ja, jeg skal passe på jeg ikke oversælger turen)
De næste informationer om turen sender jeg til driveren, der står for videre kommunikation til de 2-3 mand han har med i bilen.
Der er stadig en enkelt ledig plads på turen, bemærk i dobbelt værelse sammen med Knud (ja, jeg skal passe på jeg ikke oversælger turen)
- Allan Herskind
Ja, folder er vel modtaget.
Flot arbejde Jakob, dejligt der er styr på sagerne.
Jeg har stander der kan komme med, men det kniber os lidt at have den i bilen.
Så hvis der er en anden der kan tage et med, er det lidt nemmere.
Flot arbejde Jakob, dejligt der er styr på sagerne.
Jeg har stander der kan komme med, men det kniber os lidt at have den i bilen.
Så hvis der er en anden der kan tage et med, er det lidt nemmere.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind