Mørkemand 15/1
Re: Mørkemand 15/1
Jeg har desværre alligevel ikke tid, så det bliver et afbud. God tur
-
Tak for ture i dag en runde Kæmper med det.
Mureren.
Mureren.
- Allan Herskind
Sikke dog et dejligt cykelvejr her i aften. Det var jo ren fornøjelse.
Jeg tror også 20 mand havde spottet dette og troppede op til runderne.
De der kørte min tur fik nogle fine intervaller og vi kom omkring 3 forskellige slags, så god træning.
Tak for turen og vi ses.
Jeg tror også 20 mand havde spottet dette og troppede op til runderne.
De der kørte min tur fik nogle fine intervaller og vi kom omkring 3 forskellige slags, så god træning.
Tak for turen og vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Endnu en mørkemandstur i tørvejr blev kørt i godt selskab.
Godt styret af formandenTak for det.
Og så var vi vist tæt på sæsonrekord i antal deltagere,også dejligt.
Så mangler vi bare, at Claus får byttet sin mandagslygte
Vh Bjarne
Godt styret af formandenTak for det.
Og så var vi vist tæt på sæsonrekord i antal deltagere,også dejligt.
Så mangler vi bare, at Claus får byttet sin mandagslygte
Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
12 mand tog 3 omange og 9 mand kørte over Ravnebjerg hjem.
Tak for turen
Tak for turen
-
Ja tak til Allan for en god træning - det var super vejr at køre i - for kikket på min baglygte til næste tirsdag.
claus mogensen
claus mogensen
-
Flot antal Mørkemænd
Fin fin interval træning - Jesper A mener dog, at dem der køre intervallerne på puls ligger for højt i watttal - der er jo nok noget om snakken...?
Måske vi får svaret på kursuset om watttræning den 4.2.2019?
Tak for turen
Fin fin interval træning - Jesper A mener dog, at dem der køre intervallerne på puls ligger for højt i watttal - der er jo nok noget om snakken...?
Måske vi får svaret på kursuset om watttræning den 4.2.2019?
Tak for turen
- Allan Herskind
Efter jeg nu har kørt med wattmåler et godt stykke tid, giver jeg Jesper helt ret.
Men det kommer selvfølgelig an på, hvordan man har fastsat sine træningszoner.
Hvor stor betydning det så har, hvilke zoner man kører i, er jeg lidt mere i tvivl om.
Efter at have læst adskillige artikler og bøger, og snakket lidt med sønnike, om træning, er der er absolut ikke enighed om, hvilke intensiteter der er bedst at træne i.
Og jeg er nok kommet til at jeg ikke tror det er muligt for os amatører at træne meget mere end ca 90% optimalt, og at det vigtigste er, at være konstant i træningen, og huske ikke at køre for hårdt på. Og få restitueret ind i mellem.
(Altså om man kører i top af zone 3 eller i bunden af zone 4 kræver jo at man kender sine zoner vældig præcist. Og får dem revurderet jævnligt)
Men det kommer selvfølgelig an på, hvordan man har fastsat sine træningszoner.
Hvor stor betydning det så har, hvilke zoner man kører i, er jeg lidt mere i tvivl om.
Efter at have læst adskillige artikler og bøger, og snakket lidt med sønnike, om træning, er der er absolut ikke enighed om, hvilke intensiteter der er bedst at træne i.
Og jeg er nok kommet til at jeg ikke tror det er muligt for os amatører at træne meget mere end ca 90% optimalt, og at det vigtigste er, at være konstant i træningen, og huske ikke at køre for hårdt på. Og få restitueret ind i mellem.
(Altså om man kører i top af zone 3 eller i bunden af zone 4 kræver jo at man kender sine zoner vældig præcist. Og får dem revurderet jævnligt)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind