Søndag d. 2. feb. kl. 9
-
Søndag d. 2. feb. kl. 9
Er der nogen der vil med på tur? Det bliver en rolig en af slagsen, måske snuse lidt til sydsporet og ellers finde de mest tørre steder at cykle.
-
Re: Søndag d. 2. feb. kl. 9
Hej Jan ,jeg springer over er lige blevet opererert i mit H knæ ,bare en kikkert så der går nok lige nogle dage endnu ,håber at du finder nogle at køre med
-
Ja mange af os andre er jo i Gram og køre ræs
-
God bedring til dig Per og så må vi jo håbe på at de andre ikke bliver vejet og fundet for lette i Gram. Men en masse KILO meter skal de nok få kørt ...
-
Dagens tur gik ud til Vissenbjerg og hjem over Langesø - ca 53 km i roligt tempo i godt selskab med Henrik Bro og Peter. Nogle steder var der is på både landevej og skovvej, så tungen skulle holdes lige i munden.
Gad hvist hvordan det er gået med vintercupdrengene. Mon ik de har fået brugt nogle Kilo watt derned i Gram!
Gad hvist hvordan det er gået med vintercupdrengene. Mon ik de har fået brugt nogle Kilo watt derned i Gram!
-
Tak, til Poeten og Lillemor
Ja, Jan vi tog alt for mange kilo med til Gram Det blev en hård koldstart, men det var det vist også for de andre, for et blev til endnu en 2. plads, trods rigtig dårlig fart af undertegnende og 8 traf minutter, det betaler sig at svare rigtigt på alle spørgsmål Smuk solskinsdag i Gram
Så nu gælder det bare 5 afd, hvor det samlede resultat og podiepladserne fordeles
Ja, Jan vi tog alt for mange kilo med til Gram Det blev en hård koldstart, men det var det vist også for de andre, for et blev til endnu en 2. plads, trods rigtig dårlig fart af undertegnende og 8 traf minutter, det betaler sig at svare rigtigt på alle spørgsmål Smuk solskinsdag i Gram
Så nu gælder det bare 5 afd, hvor det samlede resultat og podiepladserne fordeles
-
Det var da godt at du fik selskab Jan jamen Charles nu havde i muligheden ja ja så er i selv uden om det
-
Gruppe 9
Magnus tjekkede Bogense Cycle Cross for gode ideer på cyklen.
Jeg tog en week-end fuldpåklædt under dynen.
Alligevel lykkedes det hold 9 at indkasserer 12 point i Gram
Imponerende Ikk´
Sig ikke, at vi ikke kan MULTITASKE.........
Magnus tjekkede Bogense Cycle Cross for gode ideer på cyklen.
Jeg tog en week-end fuldpåklædt under dynen.
Alligevel lykkedes det hold 9 at indkasserer 12 point i Gram
Imponerende Ikk´
Sig ikke, at vi ikke kan MULTITASKE.........
Ronny Sonne