Selv tak, Claus. Fint du kom med rundt.
Vi var vel 8 der kørte min tur og ca. 16 der kørte Jespers tur. Ja, 24 mødte op til aftenens Mørkemand. det må da være rekord, og det endda selvom det blev regnvejr .
I min gruppe kørte vi en masse kortere intervaller af varierende intensitet, og jeg er sikker på, at det giver god effekt. Især da vi også kørte roligt hjemad! Så er vi klar til næste træning efter lidt restitution. Og zone 2 kørsel er også træning.
Tak for turen til alle mand, og godt at alle kom med rundt.
Selv Johnny, der måtte en tur hjem og skifte pedaler og køre ud til os igen. Sejt.
Mørkemand Tirsdag 19/2
- Allan Herskind
Re: Mørkemand Tirsdag 19/2
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Meget flot fremmøde i aften - tror vi er meget tæt på rekord deltagelse på en mørkemandstræning - hørte Bo havde talt til 24 LPdC’ere
I Jespers A’ gruppe fik vi kørt en opvarmningsrunde, en runde med 30 sek. sprint og 2 min. pause og en runde med stram kæde og korte føringer.
Runde 2 gik rigtig godt og en øvelse der efter min mening skal gentages.
Runde 3 gik lidt op i op i hat og briller da der blev ikke kørt som turlederen havde annonceret, så her er der plads til forbedring.
Næste gang med stor gruppe deler vi op i mindre grupper af max 3-4 ryttere.
Hjemturen over ravnebjerg gik godt med afsluttene sprint til Højme skiltet.
En efter min mening en super god træning trods lidt regn og lidt kørsels-disciplin-roderi på tredje runde.
Tak for turen alle mand
I Jespers A’ gruppe fik vi kørt en opvarmningsrunde, en runde med 30 sek. sprint og 2 min. pause og en runde med stram kæde og korte føringer.
Runde 2 gik rigtig godt og en øvelse der efter min mening skal gentages.
Runde 3 gik lidt op i op i hat og briller da der blev ikke kørt som turlederen havde annonceret, så her er der plads til forbedring.
Næste gang med stor gruppe deler vi op i mindre grupper af max 3-4 ryttere.
Hjemturen over ravnebjerg gik godt med afsluttene sprint til Højme skiltet.
En efter min mening en super god træning trods lidt regn og lidt kørsels-disciplin-roderi på tredje runde.
Tak for turen alle mand
-
Tak for en rigtig god tur.
Jeg tror det er en rigtig god idé at dele i mindre grupper hvis vi skal kører andet end fælles opsamling og rul. Der er meget stor forskel på hvor 100% FTP ligger, så hvis ikke der deles i grupper med jævnbyrdige så vil der blive spredning når vi skal køre 100% FTP.
Jeg tror det er en rigtig god idé at dele i mindre grupper hvis vi skal kører andet end fælles opsamling og rul. Der er meget stor forskel på hvor 100% FTP ligger, så hvis ikke der deles i grupper med jævnbyrdige så vil der blive spredning når vi skal køre 100% FTP.
-
Tak for dejlig tur, selvom det koksede lidt med tempo-omgangen og det lovede tørvejr.
Vi er vist alle enige om, at når der skal køres maks gas, er det nødvendigt med opdeling, hvis det hele ikke skal falde fra hinanden meget hurtigt.
...I øvrigt en meget flot vinder af Højme-skiltet. Det var smukt kørt, når han selv skal sige det
Vi er vist alle enige om, at når der skal køres maks gas, er det nødvendigt med opdeling, hvis det hele ikke skal falde fra hinanden meget hurtigt.
...I øvrigt en meget flot vinder af Højme-skiltet. Det var smukt kørt, når han selv skal sige det