Mørkemand 26/2
-
- Allan Herskind
Re: Mørkemand 26/2
Dejligt vejr, og alligevel ikke særlig mange ved Planken
Men det blev en rigtig fin tur alligevel.
5 kørte med på mine 3 x (15+14). Jeg troede egentligt at vi kun skulle hvile 10 minutter i mellem, og de 14 blev lige langt nok.
Men pyt, så kørte vi bare det sidste af intervallet på vej mod Korup.
Tak for turen og vi ses.
Men det blev en rigtig fin tur alligevel.
5 kørte med på mine 3 x (15+14). Jeg troede egentligt at vi kun skulle hvile 10 minutter i mellem, og de 14 blev lige langt nok.
Men pyt, så kørte vi bare det sidste af intervallet på vej mod Korup.
Tak for turen og vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Vi i jesper's gruppe fik varmet godt op i det flotte vejr, og fortsatte med 3 x 7 + 5 med fint klem på.
Det var en "halv" mørkemand, da det først blev mørkt kvart i 19, så det bliver bedre og bedre.
Tak for hyggeligt selskab og fart over feltet. Sommercyklen gjorde det fremragende, og det gør naller, at den skal tilbage i stalden
Vh Bjarne
Det var en "halv" mørkemand, da det først blev mørkt kvart i 19, så det bliver bedre og bedre.
Tak for hyggeligt selskab og fart over feltet. Sommercyklen gjorde det fremragende, og det gør naller, at den skal tilbage i stalden
Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
Tak for en god aften. Super træning Allan.
Ses torsdag.
Mureren.
Ses torsdag.
Mureren.
-
Der var stor aktivitet ude på runden i går. Vi var ikke de eneste der kørte rundt derude.
Nogle gode lange intervaller blev det til plus en god tur hjemover med den sædvanlige skiltespurt i Højme. En fortjent vinder
Bjarne og HC fik luft sommercyklerne og alligevel lå de og spærrede oppe foran da vi skulle op mod Blommenslyst . Utroligt med de sommercykler.
Tak for god tur.
Nogle gode lange intervaller blev det til plus en god tur hjemover med den sædvanlige skiltespurt i Højme. En fortjent vinder
Bjarne og HC fik luft sommercyklerne og alligevel lå de og spærrede oppe foran da vi skulle op mod Blommenslyst . Utroligt med de sommercykler.
Tak for god tur.
Jesper Andersen
-
The Winner Takes It All
Godt kørt Jesper - som HC siger, skal man være vågen hvis man vil først over stregen
Super træning i lige så super vejr - dog blev det lidt koldt på hjemturen. Temperaturen faldt fra 10 til 3 gr.
Tak for turen
Godt kørt Jesper - som HC siger, skal man være vågen hvis man vil først over stregen
Super træning i lige så super vejr - dog blev det lidt koldt på hjemturen. Temperaturen faldt fra 10 til 3 gr.
Tak for turen
-
Tak endnu engang til Allan for en god gang træning - vi startede 7 i gruppen, men var kun tre tilbage, da vi skulle hjem over militærbakken.
Claus Mogensen
Claus Mogensen
-
Ja, jeg er ked af, at vi spærrede op mod Blommenslyst, men til sidst fik vi jo heldigvis Steinbjørn tilbage i front, så der kunne komme et anstændigt tempo
Tak for en god tur. Det var jo da et fantastisk cykelvejr - for en gangs skyld.
Tak for en god tur. Det var jo da et fantastisk cykelvejr - for en gangs skyld.