Jeg stod af i Søhus på anden omgang, dog ikke på grund af tørvejret, men en defekt lynlås i jakken, gjorde at det blev lige koldt nok på brystet.
Fedt vejr og godt selskab som altid i Pedaleur.
Godt jeg ikke er Monte bondone, og skal lægge asfalt til alle de fæle wattmonstre. Det kommer til at gøre av.
Ses nok torsdag.
Vh Bjarne
Mørkemand 19/3
-
Re: Mørkemand 19/3
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
- Allan Herskind
Nøj hvor dejligt vejr i aften.
Vi var også pænt mange der dukkede op til træning i dag.
Igen blev der delt i 2 grupper og vi var vel 6 mand i min afdeling.
Alle intervaller blev kørt i stiv arm, og det var en dejlig blanding af kort og lang.
Tallene viser, at det jeg havde planlagt blev ramt så godt som muligt, og vi kom hjem lidt før vi plejer at gøre. Dette skyldes, at restitutionen mellem de forskellige intervaller var nedsat til kortere tid. Det kan også være derfor det føltes lidt hårdere i aften end vanligt.
Og de 2 x 1 minut i midt Zone 4 var også lige en ekstra bonus. Til gengæld var intensiteten i de 2 x 20 minutter lavere end sidste gang. I hvert tilfælde for mig.
Regner med at komme på torsdag og melder selvfølgelig ind med plan, men det bliver nogenlunde samme koncept.
Og på Monte Bondone er der ikke noget med at slappe af. Så går man i stå!
Tak for i dag og vi ses.
Vi var også pænt mange der dukkede op til træning i dag.
Igen blev der delt i 2 grupper og vi var vel 6 mand i min afdeling.
Alle intervaller blev kørt i stiv arm, og det var en dejlig blanding af kort og lang.
Tallene viser, at det jeg havde planlagt blev ramt så godt som muligt, og vi kom hjem lidt før vi plejer at gøre. Dette skyldes, at restitutionen mellem de forskellige intervaller var nedsat til kortere tid. Det kan også være derfor det føltes lidt hårdere i aften end vanligt.
Og de 2 x 1 minut i midt Zone 4 var også lige en ekstra bonus. Til gengæld var intensiteten i de 2 x 20 minutter lavere end sidste gang. I hvert tilfælde for mig.
Regner med at komme på torsdag og melder selvfølgelig ind med plan, men det bliver nogenlunde samme koncept.
Og på Monte Bondone er der ikke noget med at slappe af. Så går man i stå!
Tak for i dag og vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
I “min” gruppe fik også kørt de annoncerede intervaller efter en god opvarmnings runde og til slut en trejde runde med god fart i cyklerne, rulleskift og skiltespurt.
De korte VO2Max sprint intervaller er hårde men yderst effektive, så lad os få nogle af dem ind i træningen i sommersæsonen.
Fin fin kørsels disiplin i gruppen i aften
Hjem over Ravnebjerg men stram kæde og super lead out af Casper til Højme skiltet.
Tak for turen alle mand og ses torsdag
De korte VO2Max sprint intervaller er hårde men yderst effektive, så lad os få nogle af dem ind i træningen i sommersæsonen.
Fin fin kørsels disiplin i gruppen i aften
Hjem over Ravnebjerg men stram kæde og super lead out af Casper til Højme skiltet.
Tak for turen alle mand og ses torsdag
-
Tak for turen i går aftes.
Dejligt at Askvig havde fundet noget god træning frem til os. Benene er pænt tunge her til morgen.
Dejligt at Askvig havde fundet noget god træning frem til os. Benene er pænt tunge her til morgen.
-
Ja.. tak for en god tur..
Jeg er helt enig med Allan F benene er tunge idag..
Jeg er helt enig med Allan F benene er tunge idag..