Lørdag kl 9
-
-
Re: Lørdag kl 9
Kommer og tester sommercyklen
-
Øv jeg har først tid søndag.. god tur
-
Jeg kommer i morgen formiddag, men er måske nødt til at køre fra på et tidspunkt.
Jeg har også først tid søndag... Men deer skulle vejret også blive til sommer cykel
-
5 mand på tur(tilmeldte + HC). Ned til Nyborgs licensrute i medvind og en runde på licensruten
Og hjemover fra Ørbæk. HC havde set i tilbud på Mathilde cacaomælk hos Netto i Ørbæk så der skulle lige handles 1 liter til drikkedunken.
Alle var på sommercykler og det kunne mærkes. Der var god fart over feltet med lidt over 31 i snit. Det er lang tid siden den har været der.
Tak for tur.
Og hjemover fra Ørbæk. HC havde set i tilbud på Mathilde cacaomælk hos Netto i Ørbæk så der skulle lige handles 1 liter til drikkedunken.
Alle var på sommercykler og det kunne mærkes. Der var god fart over feltet med lidt over 31 i snit. Det er lang tid siden den har været der.
Tak for tur.
Jesper Andersen
-
Super god tur og fedt at køre på sommercyklen
Vi fik testet licensruten og Regissebakken er stadigvæk lige stejl og laaang
Vi havde god fart på ud i medvind, men også god fart på i modvinden hjemad.
Nyborg og omegn er et rigtigt godt træningsområde, så det kan vi godt trille over en gang imellem.
Tak for turen alle mand.
Vi fik testet licensruten og Regissebakken er stadigvæk lige stejl og laaang
Vi havde god fart på ud i medvind, men også god fart på i modvinden hjemad.
Nyborg og omegn er et rigtigt godt træningsområde, så det kan vi godt trille over en gang imellem.
Tak for turen alle mand.