Supermotion er for dem uden ambitioner Vi går ikke så meget op i strukturerede intervaller, men "skjuler" dem i diverse fartlege - fx skiltespurt, bakkespurt, kørsel i små grupper, kædekørsel mm. Det afhænger også af hvem der møder op. Hvis vi fx er meget ens og få, kan jeg godt finde på at droppe intervallerne, men er vi flere og uens, synes jeg det kan være gavnligt at dele op, så alle kan få pulsen op. Det er i hvert fald, hvad jeg har tænkt mig, men kom gerne med input, og når hjælperne tager over, gør de det sikkert på en anden måde.
Supermotion kører vel i snit med en fart på 30 km/t, og det svarer vel til, at du kan køre alene med en gennemsnitsfart på 28 km/t. Selvfølgelig afhængig af terræn.
I morgen har jeg tænkt mig en tur på 61 km, hvor vi er hjemme inden det for alvor bliver mørkt, men tag nu alligevel lys med, da vi kan komme ud for en punktering.
Super 2. april
-
- Geografisk sted: Odense SV
-
Re: Super 2. april
Kommer og får lidt vind på næsen
-
Kommer - og håber vinden lægger sig bare lidt
-
- Geografisk sted: Odense SV
Ja, vinden lagde sig nu ikke, men pyt det er også god træning
11 cyklister var med på turen, som bød på nogle runder med lidt fart på og høj puls.
Ingen punkteringer, men vi kom alligevel bagud på tiden, så måtte køre direkte hjem fra Nørre Lyndelse og nåede Odense i tusmørket.
Tak for god disciplin undervejs.
11 cyklister var med på turen, som bød på nogle runder med lidt fart på og høj puls.
Ingen punkteringer, men vi kom alligevel bagud på tiden, så måtte køre direkte hjem fra Nørre Lyndelse og nåede Odense i tusmørket.
Tak for god disciplin undervejs.
-
Ja tak for en god tur til Knud, med rigtig megen blæst - efter at det er først på sæsonen , blev der givet pænt med gas - træningen var fin og passer helt perfekt til mine behov.
Ses i morgen igen.
Claus Mogensen
Ses i morgen igen.
Claus Mogensen