MTB træning d. 12 kl. 17
-
MTB træning d. 12 kl. 17
Vi køre en tur til Ibjerget og køre nogle omgange med lidt sjov ind imellem
Der bliver ikke kørt døds-intervaller denne aften da der en del af os der skal køre powercup lørdag. forventet tur på ca 2 timer.
BEMÆRK vi mødes kl 17 ved planken
Håber at se mange af jeg på de brede
// Bønne
Der bliver ikke kørt døds-intervaller denne aften da der en del af os der skal køre powercup lørdag. forventet tur på ca 2 timer.
BEMÆRK vi mødes kl 17 ved planken
Håber at se mange af jeg på de brede
// Bønne
Senest rettet af Gæst 11 apr 2018, 22:06, rettet i alt 1 gang.
-
Re: MTB træning d. 12 kl. 18
Go plan..
Men "hjemvind"
Vi ses kl 17
Men "hjemvind"
Vi ses kl 17
Senest rettet af Gæst 11 apr 2018, 22:22, rettet i alt 1 gang.
Fin plan - specielt det med minus døds-intervaller. Lige nu er alle intervaller, døds-intervaller for X
Lige 1 lille
Det bliver mørkt inden vi ad landeveje med masser af biler når hjemmet - ku kl.17 være en ide ligesom i tirsdags ?
X
PS - skal i svømmeren med X Jr. men prøver at nå det til den tid I bliver enige om
Lige 1 lille
Det bliver mørkt inden vi ad landeveje med masser af biler når hjemmet - ku kl.17 være en ide ligesom i tirsdags ?
X
PS - skal i svømmeren med X Jr. men prøver at nå det til den tid I bliver enige om
-
Drop nu det begreb “døds intervaller”. Der bliver kørt intervaller til træning, som er lagt an på rytterens egen form og ikke et fælles tempo. Der bliver altid kørt på små rundstræninger så alle får lige meget ud af intervallet uanset form og tempo.
Ps. så kunne jeg godt være klar kl. 17 i morgen.
/Michael.
Ps. så kunne jeg godt være klar kl. 17 i morgen.
/Michael.
-
Re: MTB træning d. 12 kl 17
OBS OBS OBS
Kan forstå det passer bedre med afgang kl 17- jeg har lang arbejdsdag torsdag men vil prøve at nå planken kl 17..
Så turen er hermed flyttet til kl 17
Egentlig var det bare ment som sjovt med "dødsintervaller" men du har da helt ret Michael der bliver aldtid kørt så den enkelte får mest ud af intervallet
// Bønne
Kan forstå det passer bedre med afgang kl 17- jeg har lang arbejdsdag torsdag men vil prøve at nå planken kl 17..
Så turen er hermed flyttet til kl 17
Egentlig var det bare ment som sjovt med "dødsintervaller" men du har da helt ret Michael der bliver aldtid kørt så den enkelte får mest ud af intervallet
// Bønne
-
Re: MTB træning d. 12 kl. 17
Hvis vi ved du kommer bønneland så venter vi da bare et par min på dig..
-
Kommer.
//Peter
//Peter
Prøver som skrevet at nå Jer til kl.17 - kør hvis jeg ikke er der !
X
ps - det VAR sjovt med ordet, men også sandt at alle intervaller er farlige for mig for tiden. Det ændrer sig i takt med at vægt og træning går op i en højere enhed - igen
X
ps - det VAR sjovt med ordet, men også sandt at alle intervaller er farlige for mig for tiden. Det ændrer sig i takt med at vægt og træning går op i en højere enhed - igen
-
Regner med at kunne nå det.
-
Tak for en god tur.
Var flyvende på vej hjem.
Var flyvende på vej hjem.