Super 4. juni

Indlæg fra gruppen, hvor man i løbs-højsæsonen skal kunne køre med mindst 30 km/t i en gruppe for at kunne følge med.
Besvar
Knud Pedersen
Geografisk sted: Odense SV

Super 4. juni

Indlæg af Knud Pedersen »

Vejret fejler vist ikke noget i morgen :D
Turen går til Korinth og er på 71 km, så lidt længere end vi plejer, men til gengæld ikke ret mange højdemetre.
Mine ben er nok ikke helt på toppen i morgen efter Carl Nielsen, så måske tager vi det som en rulletur uden "øvelser" - medmindre vi bliver mange, hvad vi vel bør med den vejrudsigt.

Jan Hald Kjeldsen

Re: Super 4. juni

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

Kommer med Carl Nielsen ben ;)

Michael Christensen

Indlæg af Michael Christensen »

Kommer ses

Knud Pedersen
Geografisk sted: Odense SV

Indlæg af Knud Pedersen »

10 mand var med på dagens tur, og denne gang lykkedes det at stoppe et par ukendte veje ind - med asfalt :)
Peter stod for dagens punktering :( , men vi holdt farten oppe og nåede alligevel hjem på ca 2,5 timer.
Dagens pedaleur går til Jesper for at være min vandbærer i dag - det kunne vi faktisk godt gøre til en fast rutine :) (havde glemt flasken derhjemme).
Tak for turen alle mand - en nem aften med jer gamle rotter i selskabet.
PS: håber jeg fik fordelt venstre og højre nogenlunde lige i dag :)

Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Tak for en fin tur. Svært ikke at slippe min nye fartmaskine helt fri, men det kommer snart :evil:

Peter Dallmann
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Peter Dallmann »

Selv på en almindelig træningsaften bruges tilsyneladende alle tricks for at gøre sin cykel så let som muligt, så man kan komme først på en bakketop. :o
Ellers en rigtig spændende hverdagstur, idet den bød på for mig nye, små hyggelige veje.
Da der ikke skulle køres stærkt, blev der fra start af valgt et pænt højt udgangstempo, og det blev så holdt/øget hele vejen rundt.
Tak til Knud for en dejlig rute og til alle for hyggeligt selskab.
always look on the bright side of life!

Besvar