Super 11. juni
-
- Geografisk sted: Odense SV
Super 11. juni
Det er lidt svært at aflæse vejrudsigten disse dage, men hvis det ser lovende ud, kommer jeg med en tur til Kerteminde.
-
Re: Super 11. juni
Kommer - ingen regn og kun en svag vind samt 20-22 grader, kan ikke blive bedre.
Claus Mogensen
Claus Mogensen
-
- Geografisk sted: Odense
Tilslutter mig Claus' optimisme - indtil andet er bevist
always look on the bright side of life!
-
Kommer.
Mureren.
Mureren.
-
1000 tak for en super tur.
Mureren
Mureren
-
- Geografisk sted: Odense SV
Det var godt at se dig på cyklen i dag Claus og som sædvanlig stærk kørende på det flade omkring Kerteminde. Vi havde motion på slæb i dag, men jeg tog fejl - Lars og Hans Jørgen - havde ingen problemer med at følge med
Vi var 11 i dag, og jeg valgte at køre lidt intervaller på et nyt firkant stykke på vej til Kerteminde.
Men turen var præget af punkteringer - 3 stk - undertegnede inkl., så Måle blev droppet, og istedet fuld fart hjemad.
Tak for turen alle mand.
Vi var 11 i dag, og jeg valgte at køre lidt intervaller på et nyt firkant stykke på vej til Kerteminde.
Men turen var præget af punkteringer - 3 stk - undertegnede inkl., så Måle blev droppet, og istedet fuld fart hjemad.
Tak for turen alle mand.
-
Ja endnu engang stor tak til Knud for en god tur.
Jeg skal beklage min vejrudsigt, den passede slet ikke - kun at det ikke skulle regne passede, temperaturen var højere og vind var der ikke meget af, så super vejr.
Det blev absolut ikke nogen hyggetur, det var alle 11 for godt kørende til - Lars R. har smugtrænet med fruen og det kunne ses på formen, du banker snart på hos racerr. - Hans-Jørgen som var den anden gæst fra Gunners gruppe var også flyvende og du kan nemt være med i Knuds gruppe.
Jeg tror der var en konkurrence om hvem der kunne slå Peter D.i at skifte slange, for der var tre punkteringer af tre forskellige , om nogen slog Peter tid fik jeg Ikke fat I.
Ca 75 km. Og små 400 højdemeter.
Claus M.
Jeg skal beklage min vejrudsigt, den passede slet ikke - kun at det ikke skulle regne passede, temperaturen var højere og vind var der ikke meget af, så super vejr.
Det blev absolut ikke nogen hyggetur, det var alle 11 for godt kørende til - Lars R. har smugtrænet med fruen og det kunne ses på formen, du banker snart på hos racerr. - Hans-Jørgen som var den anden gæst fra Gunners gruppe var også flyvende og du kan nemt være med i Knuds gruppe.
Jeg tror der var en konkurrence om hvem der kunne slå Peter D.i at skifte slange, for der var tre punkteringer af tre forskellige , om nogen slog Peter tid fik jeg Ikke fat I.
Ca 75 km. Og små 400 højdemeter.
Claus M.
-
Tak til Knud for en rigtig god tur og til hele gruppen for god og fornuftig kørsel, samt det gode selskab.
Claus M skriver jeg smugtræne og det er ganske korrekt. En gang Derny pace efter melanies elcykel til enebærodde og retur, det slår alt det der intevalhalløj.
Claus M skriver jeg smugtræne og det er ganske korrekt. En gang Derny pace efter melanies elcykel til enebærodde og retur, det slår alt det der intevalhalløj.
-
- Geografisk sted: Odense
Tak for turen til Knud og de andre superdrenge. Godt at være med og blive trukket rundt i høj fart... træningen fortsætter.
Næste gang møder jeg op i reglementeret cykeltrøje og ikke regnjakke
Næste gang møder jeg op i reglementeret cykeltrøje og ikke regnjakke