22. april kl. 10.00: SKOVHUGGEREN holder Åbent Hus

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Andreas Kjeldsen

22. april kl. 10.00: SKOVHUGGEREN holder Åbent Hus

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

Til orientering:

Søndag den 22. april kl. 10.00 er der indvielse af nye spor, vandpost m.m. af Skovhuggerens Sporudvalg, SRAM og den lokale borgmester.

Måske en udflugt værd ?
X og undertegnede overvejer seriøst.

Andre der er fristede ?

Se også SKOVHUGGEREN på Facebook.

Henrik X Grønvall

Re: 22. april kl. 10.00: SKOVHUGGEREN holder Åbent Hus

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Jeps jeg tager med. Lad os få arrangeret fælleskørsel så godt det lader sig gøre ! ;)

X

Henrik Elmgreen

Indlæg af Henrik Elmgreen »

Jeg ville sååååå gerne med, men ak og ve... Skal knokle med en flytning for noget familie... Håber I får en fantastisk tur, og der er en der en dag vil give mig en rundvisning dernede..
The World Is My Oyster🤙🏼

Henrik X Grønvall

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Skovhuggerens nye spor gennemkørt 2 gange efter fornemme taler fra både grever og borgmestre ;)

Og sikke fine spor de har lavet dernede ved Svendborg af. De er mere end godkendt :!:

Og tak til Vikkelsøe og Andreas for selskab og fælleskørsel i Andreas’ fine Audi-mobil. Det tåler gentagelse - jeg skal i hvert fald have ansøgt klubben om lidt tilskud til Skovhugger-licens så vi kan lægge nogle træninger mm dernede henover sæsonen. Det er blevet top lækkert med dejlig hytte (læs: tørt når det regner) og både vandpost og das til den trængende. Meget lækkert setop.

X :mrgreen:

Besvar