Super 20. juni
-
- Geografisk sted: Odense SV
Super 20. juni
Vi skal ud at prøve regissebakken, så vi tager ud i medvind og håber vinden lægger sig senere på aftenen
Turen er ca 75 km, så varsko lige derhjemme, at I kommer lidt senere hjem.
Jeg kan ikke hele turen i hovedet, men håber min nye hjælper guider mig
Turen er ca 75 km, så varsko lige derhjemme, at I kommer lidt senere hjem.
Jeg kan ikke hele turen i hovedet, men håber min nye hjælper guider mig
-
Re: Super 20. juni
Kommer også i det fine vejr.
Claus Mogensen
Claus Mogensen
-
Bakker bakker. Selfølgelig komme jeg.
Mureren.
Mureren.
-
Jeg vil forsøge mig, efter 5 ugers pause.
Det viste sig jo at min arm var brækket/lille flig slået af albuen - efter mit fald så jeg gik 2 uger og kunne ikke forstå det blev ved at gøre ondt før jeg fik armen i slynge.
Det er nok voldsomt med 75 km, men jeg kan måske dreje af.
Det viste sig jo at min arm var brækket/lille flig slået af albuen - efter mit fald så jeg gik 2 uger og kunne ikke forstå det blev ved at gøre ondt før jeg fik armen i slynge.
Det er nok voldsomt med 75 km, men jeg kan måske dreje af.
-
Godt at se dig på cyklen igen. Jeg skal nok sige til, hvor du kan dreje fra, hvis det bliver nødvendigt.
-
Tak for en god aften. 95 km.
Mureren.
Mureren.
-
Vi var mange i aften og det gik da nogenlunde med at holde styr på tropperne
Vi fik kørt nogle tempostykker på vejen udad i medvind, og Regissebakken blev taget, men den er nu længere end jeg husker
Hjem over Gislev og en lille bakke mere Et tempostykke til Pederstrup, og så var mine ben efterhånden ganske møre.
Tæt på årets længste dag - så gør det ikke så meget, at vi fik +75 km på kontoen.
Vi fik kørt nogle tempostykker på vejen udad i medvind, og Regissebakken blev taget, men den er nu længere end jeg husker
Hjem over Gislev og en lille bakke mere Et tempostykke til Pederstrup, og så var mine ben efterhånden ganske møre.
Tæt på årets længste dag - så gør det ikke så meget, at vi fik +75 km på kontoen.
-
Ved planken var vi kun få Turboer, så vi listede over til Super og tænkte, at hvis vi holdt lav profil, kunne det jo blive en fin træningsaften alligevel.
Jeg havde netop sat nye batterier på cyklen, så der burde være godt med power på. Det blev testet undervejs i små grupper og på indlagte intervaller - og jeg undskylder hvis jeg lod mig rive med af stemningen. Mine svækkede sanser hindrer mig i helt at overskue om alle sidder med foran og bag mig. Vi var nogle stykker der fik skældud et par gange undervejs. Jeg tænker dog at alle kom med hjem.
Det var en rigtig god træningsaften for mit vedkommende på en fin rute og i godt selskab.
Tak til alle.
Jeg havde netop sat nye batterier på cyklen, så der burde være godt med power på. Det blev testet undervejs i små grupper og på indlagte intervaller - og jeg undskylder hvis jeg lod mig rive med af stemningen. Mine svækkede sanser hindrer mig i helt at overskue om alle sidder med foran og bag mig. Vi var nogle stykker der fik skældud et par gange undervejs. Jeg tænker dog at alle kom med hjem.
Det var en rigtig god træningsaften for mit vedkommende på en fin rute og i godt selskab.
Tak til alle.
-
Ja det var lidt ligesom når køerne til foråret bliver lukket ud på græs, men pyt alle kom jo med rundt og fik kørt nogle gode km. I benene.
Tak til Knud for turen som blev kørt på veje, som vi ikke så tit besøger.
NB melder en plus 100 km. tur ud til søndag, hvis det kan friste nogen.
Claus Mogensen
Tak til Knud for turen som blev kørt på veje, som vi ikke så tit besøger.
NB melder en plus 100 km. tur ud til søndag, hvis det kan friste nogen.
Claus Mogensen