Super 9. juli
-
- Geografisk sted: Odense SV
Super 9. juli
Kommer. Måske tager vi turen fra i torsdags på ca. 70 km. Meld gerne ind, hvis du kommer.
-
Re: Super 9. juli
Knud skal ikke køre alene
ses...
ses...
-
Jeg dukker op for første gang i 2019 og har en gæst med Vi ses
-
Det ser tyndt ud for både "super .." og "motion"
Måske vi skal aftale noget sammen?
Måske vi skal aftale noget sammen?
Gunner/Ældste Brumbasse
-
Ja altså, årets første tur startede med stående applause Tak Alan ! Gunnar og Knud nåede alligevel at sætte en sølle ung mand til vægs .. Som de siger “træning hjælper” Jeg kan ikke være mere enig Tak for turen idag, fedt endelig at komme på vejen igen..
God aften til alle
God aften til alle
-
- Geografisk sted: Odense SV
Og tak til Gunnar, som jeg fik overtalt til at vise vej for 7 (super)-motionister.
Der blev kørt spurter på diverse bakker og ved byskilte, men pænt samlet op så alle kunne komme med rundt.
Paw havde i øvrigt en gæst med på slæb - eller var det omvendt Han skal være velkommen i klubben, selvom han var millimeter fra at tage Højme skiltet - eller måske det bare var ren høflighed?
Der blev kørt spurter på diverse bakker og ved byskilte, men pænt samlet op så alle kunne komme med rundt.
Paw havde i øvrigt en gæst med på slæb - eller var det omvendt Han skal være velkommen i klubben, selvom han var millimeter fra at tage Højme skiltet - eller måske det bare var ren høflighed?