EFTER STYRTET... HJÆLP! - RÅDGIVNING MODTAGES MED KYSHÅND..!

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Claus V Nielsen (mureren)

EFTER STYRTET... HJÆLP! - RÅDGIVNING MODTAGES MED KYSHÅND..!

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

HJÆLP TIL VIDERE FORLØB!
Indlæg af Claus Nielsen » 21. sep 2019, 17:02

Hej allesammen.
Ja, så kører jeg på 4. uge, hvor jeg er sygmeldt! Stort set ingen forbedringer siden mit styrt.
2 brud på kravebenet samt "kuglelejret" i min skulder er revet over nogle steder. Desuden 2 trykkede ribben.

Som i fortalte mig efter styrtet, skulle jeg tage kontakt til Svendborg kommune, for evt erstatning.
Det har jeg så gjort - men intet har hjulpet. Efter min klage dertil, har MUNCK været tilstede og har lukket hullerne.
Som naboen fortalte (han havde talt med MUNCK, da de var tilstede), var hullerne alt for store og dybe.

Svendborg kommune har videresendt min klage til deres forsikring, som jeg modtog en opringning af i mandags, med svaret:
"din sag er blevet afvist - du kan læse hvorfor, når du modtager brev herfra!"

Jeg har endnu ikke modtaget noget brev fra dem og går så nu bare og venter. Det er ihvertfald tydeligt, de fralægger sig ethvert ansvar, og nu står jeg så med det problem, jeg har ikke mulighed for at få hjælp derfra, da de ikke kan finde ud af, hvem der egentlig er dækkeansvarlig!

Jeg er i vildrede, og spørger så derfor her i gruppen, om der skulle være nogle, som evt. kan fortælle mig, hvad næste skridt kan være for mig, for at opnå at vinde denne sag?

Lige pt. ser min fremtid ud som murer rigtig skidt ud, da det jo desværre er min højre arm, det er gået udover - og indtil videre er jeg så skadet, jeg stadig går med slynge og har ikke været i stand til at bruge den overhovedet.

Og ja - selvfølgelig kan det også ses på min "lønseddel", da jeg nu modtager sygepenge og det bliver man absolut ikke "fed" af!

Så min verden er sgu lige lidt sort nu - beder derfor om hjælp, hvis nogle skulle kunne vejlede/guide mig, hvordan jeg kommer videre herfra, mod en så stor modstander som Svendborg kommune.

Jeg takker på forhånd og håber vi alle på et tidspunkt kommer til at cykle igen, sammen.

Mvh
Mureren

Leif Svarer

Re: EFTER STYRTET... HJÆLP! - RÅDGIVNING MODTAGES MED KYSHÅND..!

Indlæg af Leif Svarer »

Har du husket at melde det til din egen forsikring. :?: :?:

Ja, det var det første jeg gjorde!

Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Claus; måske er der i din forsikring rethjælp/advokathjælp, som kan hjælpe dig i sagen mod Svendborg Kommune?

Jeg synes ikke det lyder godt at du stadigvæk går med slynge og at der ikke er fremskridt - synes du skal tage på OUH og få dem til at se på dine brud igen.

Rigtig øv for dig - rigtig god bedring til dig.

Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Har du sundhedsforsikring via dit arbejde?
Jesper Andersen

Knud Pedersen
Geografisk sted: Odense SV

Indlæg af Knud Pedersen »

Hvis ikke du kan få retshjælp via forsikringen, kan du måske spørge fagforeningen om de kan hjælpe eftersom du er sygemeldt?
Pøj-pøj

Alan Askvig; Har været til kontrol - både hos læge og Svendborg sygehus. De har forlænget mit sygeophold 4-5 uger.
Har desværre ikke retshjælp i min forsikring.

Jesper Andersen: Jeg har sundhedsforsikring i mit job. Det hjælper desværre ikke mod Svendborg kommune.

Knud: Kan ikke få hjælp gennem min fagforening, da jeg nu er sygemeldt gennem Odense Kommune, da det er overskredet 30 dage. - Fik en blindtarmsbetændelse lige før styrt.

Men tak for jeres ideer og hjælp, det hjælper desværre bare ikke mod pointen, nemlig Svendborg kommune..

Vh Claus

Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Hvad med at politi anmelde Svendborg Kommune - Ok det lyder lidt voldsomt, men hvis det virker er det vel ok...?

Brugeravatar
Allan Herskind

Indlæg af Allan Herskind »

Øv øv Claus,
Jeg ved ikke om der kan være noget hjælp at hente ved DGI eller DCU hvor klubben er medlem.
Det prøver jeg at få undersøgt og vender tilbage.
Vi skal nok finde ud af noget!

God bedring og vi ses
Venlig hilsen
Allan Herskind

Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Jeg tænkte sundhedsforsikring i relation til at få hurtig behandling og en 'second opinion'. En ting er erstatning noget andet er helbred ;)
Jesper Andersen

Besvar