Julefrokost
-
Julefrokost
Kære alle,
Tiden nærmer sig - snart ringer klokkerne - juleklokkerne..... det er julefrokosttid. Jeg vil gerne lægge hus til - og da vi var på Ærø talte vi om, at fredag, den 22.11.19 kunne være et godt bud - det vil jeg foreslå, at vi holder fast i. Mon ikke de fleste vil kunne være her kl. 18.30?
OG der er ingen undskyldning for ikke at kunne finde vej - det er tæt på Planken; nemlig på Jernbane Allé 35.
Jeg vil foreslå, at vi hver især kommer med en ret - og hvis I skriver, her på tråden, hvad I kunne tænke jer at medbringe, så vil jeg prøve at koordinere og måske tage mig retten til at ommøblere, så vi ikke får 9 lakseretter - samtidig ved jeg så også at I kommer . Efterhånden synes jeg egentlig, det ser ud som om, vi har noget, vi foretrækker at lave - og sidste år gik det jo ret fint med fordelingen - ikke 2 retter var ens - så skal vi ikke bare gøre det forsøg igen i år?
Jeg glæder mig til aftenen .
Mange kærlige - og en slags julehilsner fra Karin S.
Tiden nærmer sig - snart ringer klokkerne - juleklokkerne..... det er julefrokosttid. Jeg vil gerne lægge hus til - og da vi var på Ærø talte vi om, at fredag, den 22.11.19 kunne være et godt bud - det vil jeg foreslå, at vi holder fast i. Mon ikke de fleste vil kunne være her kl. 18.30?
OG der er ingen undskyldning for ikke at kunne finde vej - det er tæt på Planken; nemlig på Jernbane Allé 35.
Jeg vil foreslå, at vi hver især kommer med en ret - og hvis I skriver, her på tråden, hvad I kunne tænke jer at medbringe, så vil jeg prøve at koordinere og måske tage mig retten til at ommøblere, så vi ikke får 9 lakseretter - samtidig ved jeg så også at I kommer . Efterhånden synes jeg egentlig, det ser ud som om, vi har noget, vi foretrækker at lave - og sidste år gik det jo ret fint med fordelingen - ikke 2 retter var ens - så skal vi ikke bare gøre det forsøg igen i år?
Jeg glæder mig til aftenen .
Mange kærlige - og en slags julehilsner fra Karin S.
-
Re: Julefrokost
Kære Karin
Mange tak for din fine invitation. Desværre er jeg forhindret denne aften. Jeg ønsker jer er herlig julefrokost. Vi ses til Sæsonafslutningen.
mvh/Nina D
Mange tak for din fine invitation. Desværre er jeg forhindret denne aften. Jeg ønsker jer er herlig julefrokost. Vi ses til Sæsonafslutningen.
mvh/Nina D
Kære Karin
Jeg kommer meget gerne. Jeg bager 2 Claus Meyer rugbrød om eftermiddagen og laver rødkålssalat med appelsin, mandler mm.
Kh Lene
Jeg kommer meget gerne. Jeg bager 2 Claus Meyer rugbrød om eftermiddagen og laver rødkålssalat med appelsin, mandler mm.
Kh Lene
-
Jeg kommer gerne
Vil gerne tage ost, kiks og vindruer med
Bh Tina
Vil gerne tage ost, kiks og vindruer med
Bh Tina
-
Kære Karin.
Mange tak for invitationen. Jeg vil gerne komme og tager flødesild med.
Hilsen
Nina E.
Mange tak for invitationen. Jeg vil gerne komme og tager flødesild med.
Hilsen
Nina E.
-
Hej Karin
Jeg kommer også gerne til julefrokost og medbringer karrysild
Kh. Janne
Jeg kommer også gerne til julefrokost og medbringer karrysild
Kh. Janne
-
Kære Karin
Dejligt du vil holde vores julefrokost Jeg tager en reje/kaviar forret med.
Kh Vicki
Dejligt du vil holde vores julefrokost Jeg tager en reje/kaviar forret med.
Kh Vicki
-
Hej Karin.
Tusinde tak fordi du vil se os til julefrokost
Jeg kommer gerne og tager julefrikadeller og Waldorf salat med
Kh AG
Tusinde tak fordi du vil se os til julefrokost
Jeg kommer gerne og tager julefrikadeller og Waldorf salat med
Kh AG
-
Hej Karin
Som drøftet vil jeg også gerne deltage i det omfang omstændighederne tillader det
Glæder mig til at se jer
Som drøftet vil jeg også gerne deltage i det omfang omstændighederne tillader det
Glæder mig til at se jer