Julefrokost
-
Re: Julefrokost
Hej Karin.
Dejligt du vil holde julefrokost.
Jeg er lidt i tvivl om jeg kan komme (skal holde min 60-års Lør d 23/11 og ved endnu ikke om der kommer gæster allerede fre...)
Men hvis det er ok først at give endelig besked 1 uge før vil jeg gerne tage lidt sødt med til kaffen (hvis jeg kommer)
Kh helle
Dejligt du vil holde julefrokost.
Jeg er lidt i tvivl om jeg kan komme (skal holde min 60-års Lør d 23/11 og ved endnu ikke om der kommer gæster allerede fre...)
Men hvis det er ok først at give endelig besked 1 uge før vil jeg gerne tage lidt sødt med til kaffen (hvis jeg kommer)
Kh helle
-
Kære Karin
Jeg vil også rigtig gerne komme
Kan ikke helt se hvad der mangler til menuen??
Er der nogle ønsker til hvad jeg skal medbringe
Jeg vil også rigtig gerne komme
Kan ikke helt se hvad der mangler til menuen??
Er der nogle ønsker til hvad jeg skal medbringe
-
Hej Karin. Jeg deltager også gerne i julefrokost hos dig Jeg medbringer løgtærte og en grøn salat. Karen har bedt mig tilmelde hende. Tænker hun kan medbringe lidt sødt til kaffen. Kh Lene B
-
Hej Karin
Jeg kommer også nogen ideer til mad? Har ikke lige overblikket
Kh Karin
Jeg kommer også nogen ideer til mad? Har ikke lige overblikket
Kh Karin
-
Kære alle
Jeg kommer desværre ikke til årets julefrokost
Da jeg får fødselsdagsgæster denne dag
Ønsker jer en dejlig og hyggelig aften🍽
Kh Helle
Jeg kommer desværre ikke til årets julefrokost
Da jeg får fødselsdagsgæster denne dag
Ønsker jer en dejlig og hyggelig aften🍽
Kh Helle
-
Jeg glæder mig til at se jer hos KarinDa jer er blevet lidt presset på tid, tager jeg kun løgtærte med, så hvis nogen mangler noget, er der en grøn salat ledig Kh Lene Blaabjerg
-
Kære alle.
I skrivende stund er vi 10 sikre til julefrokosten - og 2 som vi håber på . Jeg håber, I er flere, som har tid og lyst til at være med, meld gerne tilbage, i løbet af de næste par dage . Jeg er ved at have overblik over menuen, så den lægger jeg ud senere . Det bliver lækkert 🍽.
Mange kh. Karin.
I skrivende stund er vi 10 sikre til julefrokosten - og 2 som vi håber på . Jeg håber, I er flere, som har tid og lyst til at være med, meld gerne tilbage, i løbet af de næste par dage . Jeg er ved at have overblik over menuen, så den lægger jeg ud senere . Det bliver lækkert 🍽.
Mange kh. Karin.
-
Så har jeg vist overblik over på fredag
Charmepigernes julefrokost, den 22.11.19 – ankomst mellem kl. 18 og 18.30 – til en lille aperitif. Adr.: Jernbane Allé 35.
Nina E. Flødesild
Janne Karrysild
Vicki Reje-/kaviarforret
Lene Bak 2 rugbrød, rødkålssalat
Hanne Tomattærte
Anne-Grethe Julefrikadeller, waldorfsalat
Lene Bl. Løgtærte
Karin S. Drikkevarer, snack, flütes, cheesecake, kaffe/te
Birthe Grøn salat med gedeost og valnødder
Tina Kiks, ost, vindruer
Dorte og Karin K – kommer måske, hvis de gør – tager de måske lidt sødt med til kaffen?
Vi ses - med gran i håret og til en hyggelig aften
Kh. Karin.
Charmepigernes julefrokost, den 22.11.19 – ankomst mellem kl. 18 og 18.30 – til en lille aperitif. Adr.: Jernbane Allé 35.
Nina E. Flødesild
Janne Karrysild
Vicki Reje-/kaviarforret
Lene Bak 2 rugbrød, rødkålssalat
Hanne Tomattærte
Anne-Grethe Julefrikadeller, waldorfsalat
Lene Bl. Løgtærte
Karin S. Drikkevarer, snack, flütes, cheesecake, kaffe/te
Birthe Grøn salat med gedeost og valnødder
Tina Kiks, ost, vindruer
Dorte og Karin K – kommer måske, hvis de gør – tager de måske lidt sødt med til kaffen?
Vi ses - med gran i håret og til en hyggelig aften
Kh. Karin.
-
Kære Karin
Det ser rigtig lækkert ud. Bliver hyggeligt
Kh Vicki
Det ser rigtig lækkert ud. Bliver hyggeligt
Kh Vicki
-
Så fik vi holdt årets Charmepigejulefrokost. En stor tak til Karin S., som lage hus til og tak til alle for rigtig dejlig mad og som altid hyggeligt selskab.
Inden vi gik i gang med at spise holdt vi et lille møde som opfølgning på bestyrelsesmøde i klubben i onsdags. Vi tog tre emner op:
Klubben er 3. oktober 2020 arrangør af en afdeling af Powercup i MTB. I forbindelse med arrangementet vil vi der være nogle opgaver på stævnepladsen fx udlevering af startnr. og catering bestående af fx kaffe/kage og grillpølser til deltagere, publikum og officials. Der var i Charmepigegruppen opbakning til at gruppen på dagen står herfor, hvorfor alle opfordres til at sætte kryds i kalenderen den dag.
Der var til bestyrelsesmødet en snak om brugen af Forum vs. Facebook i klubben og emnet vil også komme op på generalforsamlingen. Charmepigegruppen er enige i, at Forum er der vi laver aftaler om træning, ture m.m. og skriver beretninger om vores aktiviteter, mens Facebook er der, hvor vi deler mere interne ting, som måske ikke lige behøver ligge på Forum.
Allan Herskind stopper som formand til generalforsamlingen, men vil gerne fortsætte i bestyrelsen og stå for gruppe-/turlederudvalget. Allan vil inden sæsonstart indkalde til et møde for gruppe-/turledere, hvorfor det vil være fint, om vi i gruppen inden har haft en snak herom og valgt en gruppeleder. Vi mødes med henblik herpå den 5. februar kl. 19.30 hos Karin S. Alle bedes inden tænke over, om de kunne tænke sig at være gruppe- eller turleder.
Rigtig god jul til alle
Bedste charmepigehilsner
Tina
Inden vi gik i gang med at spise holdt vi et lille møde som opfølgning på bestyrelsesmøde i klubben i onsdags. Vi tog tre emner op:
Klubben er 3. oktober 2020 arrangør af en afdeling af Powercup i MTB. I forbindelse med arrangementet vil vi der være nogle opgaver på stævnepladsen fx udlevering af startnr. og catering bestående af fx kaffe/kage og grillpølser til deltagere, publikum og officials. Der var i Charmepigegruppen opbakning til at gruppen på dagen står herfor, hvorfor alle opfordres til at sætte kryds i kalenderen den dag.
Der var til bestyrelsesmødet en snak om brugen af Forum vs. Facebook i klubben og emnet vil også komme op på generalforsamlingen. Charmepigegruppen er enige i, at Forum er der vi laver aftaler om træning, ture m.m. og skriver beretninger om vores aktiviteter, mens Facebook er der, hvor vi deler mere interne ting, som måske ikke lige behøver ligge på Forum.
Allan Herskind stopper som formand til generalforsamlingen, men vil gerne fortsætte i bestyrelsen og stå for gruppe-/turlederudvalget. Allan vil inden sæsonstart indkalde til et møde for gruppe-/turledere, hvorfor det vil være fint, om vi i gruppen inden har haft en snak herom og valgt en gruppeleder. Vi mødes med henblik herpå den 5. februar kl. 19.30 hos Karin S. Alle bedes inden tænke over, om de kunne tænke sig at være gruppe- eller turleder.
Rigtig god jul til alle
Bedste charmepigehilsner
Tina