Søndag 19.1
-
Søndag 19.1
Så for Søren. En vejrudsigt med solskin
Så må vi ud og køre en 100 km.
Jeg kommer med en tur så vi kan komme ud på tørre fynske landeveje. Vi skulle måske endda overveje et Bagerstop.
Skal du med?
Så må vi ud og køre en 100 km.
Jeg kommer med en tur så vi kan komme ud på tørre fynske landeveje. Vi skulle måske endda overveje et Bagerstop.
Skal du med?
Jesper Andersen
-
Re: Søndag 19.1
Damn... Kjærskov seniors 72 år føs’da skal fejres, så det bliver max. til en “strejfer” for mit vedkommende på søndag, men satser på sol hele vejen rundt ligesom i andre.
Go tur
Go tur
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
Think outside, no box required
-
100km ... Hvad er ruten ? Kan jeg køre af undervejs tæt på Odense? Er der krav til skærme i det gode vejr ?
Mange gode OG relevante spørgsmål
-
Har ikke lavet rute men garanterer du kan køre fra. Vedrørende skærme tror jeg du kender svaret. Vi kører med skærme men vi kan naturligvis aldrig gøre noget ved at en 'vildfaren og fremmed' rytter hægter sig på osPaw Christiansen skrev: ↑18 jan 2020, 09:01100km ... Hvad er ruten ? Kan jeg køre af undervejs tæt på Odense? Er der krav til skærme i det gode vejr ?
Vi ses
Jesper Andersen
-
Yes, så har jeg også en chance for at være med hvis den gamle havelåge kan støves af i tide og tillader det, kan jeg også risikere at dukke opmen vi kan naturligvis aldrig gøre noget ved at en 'vildfaren og fremmed' rytter hægter sig på os
Er det kort-kort dresscode?