Lån af ståborde til reception
-
Lån af ståborde til reception
Hej Alle Pedaleurs,
Kender jeg nogle i mit cykelnetværk jeg kan låne 4-5 ståborde af til Dalum Fysioterapi & Idrætskliniks åbningsreception, fredag den 13. marts.
Jeg sørger selvfølgelig selv for transport af bordene begge veje, og et par gode hjemmebragte italienske dråber som tak for lån
Skulle der i øvrigt være medlemmer i Le Pedaleur de Charme der har lyst til at kigge forbi, er I meget velkommen. Receptionen/åbenthus arrangementet er fra kl. 14-17.
Michael
Kender jeg nogle i mit cykelnetværk jeg kan låne 4-5 ståborde af til Dalum Fysioterapi & Idrætskliniks åbningsreception, fredag den 13. marts.
Jeg sørger selvfølgelig selv for transport af bordene begge veje, og et par gode hjemmebragte italienske dråber som tak for lån
Skulle der i øvrigt være medlemmer i Le Pedaleur de Charme der har lyst til at kigge forbi, er I meget velkommen. Receptionen/åbenthus arrangementet er fra kl. 14-17.
Michael
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Re: Lån af ståborde til reception
Hej Michael
Det har vi her hos Lindpro, de ligger på Stærmosegårdsvej 8, dem må du gerne låne.
Charles/20585194
Det har vi her hos Lindpro, de ligger på Stærmosegårdsvej 8, dem må du gerne låne.
Charles/20585194
-
FANTASTISK Charles
Vi kan jo lige aftale nærmere til GF på fredag...
Vi kan jo lige aftale nærmere til GF på fredag...
Michael Kjærskov
-
Det koster, at du bare én gang lader mig kommer først på en top i Italien
-
Aftale Charles, i år kan alt lade sig gøre
Michael Kjærskov
- Allan Herskind
Så synes jeg I skal tage en tur på denne i to: (Vi bor lige i baghaven til massivet)
- Vedhæftede filer
-
- Scanuppia.png (108.73 KiB) Vist 6259 gange
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Den ser god ud Allan.. Nu er jeg endnu mere ked af jeg ikke kan komme med.. glæder mig til at høre historier om den stigning
-
Der er vist en ledig plads
Hvorfor var vi ikke på den i 2016, den starter jo lige uden for døren i Calliano, Rovereto hvor vi boede
Hvorfor var vi ikke på den i 2016, den starter jo lige uden for døren i Calliano, Rovereto hvor vi boede
-
er det ikke en klippevæg den ser rigtig styg ud men de sidste 7 km snupper" vi da lige