RR 9.6 fra Dalum Fys
-
Re: RR 9.6 fra Dalum Fys
Jeg nåede det alligevel og deltog i Michaels skønne tur. Der var mange der var mødt frem ved planken. I RR var vi 12 M/K og der blev givet godt gas. Vestfyns bakkede landskab er altid garant for naturlige intervaller. Men udover det var der naturligvis lidt skilte og bakkespurter. Vigtigste skilt var jo nok det ved Teglværket
Annette fortsatte sin stime af QOM på Strava-imponerende
Tak for super tur.
Annette fortsatte sin stime af QOM på Strava-imponerende
Tak for super tur.
Jesper Andersen
- Allan Herskind
Av av, det kan vel godt give anledning til lidt udfordring på Michaels hjemmefront
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
-
Dejlig, smuk og vel tilrettelagt tur. Jeg er lidt misundelig på SUPER, hvor der både var is og sodavand med i pakken
-
... vi kan kun diske op med tabte saddeltasker, punkterede lunger og tabte kæder. Har overvejet at medbringe super-lim.....
- Per Schmidt Nielsen
Fin tur. Nu kan jeg også skrive på forum
-
Tak for en super fin tur.
-
Det der Familie share virker så ikke når man skal skrive på forum !
selvom man har sat fluebenet ud for personen.
selvom man har sat fluebenet ud for personen.
-
Velkommen i gruppen Hanne !. Vi skal nok sørge for du kommer i superform
Jesper Andersen
-
Et lettere forsinket tak skal der også lyde herfra.
Fantastisk at den planlagte rute og træning i går blev kørt og gennemført som håbet og lige efter planen. God intensitet i intervallerne og rigtig fornuftig disciplin når der blev givet frit.
Den eneste manko der kunne arbejdes videre på var ét enkelt sæt hajtænder der blev "overset" (husk hellere stoppe en gang for meget, end at blive "stoppet" af en bil = Det er dem der kommer bagefter dig der slår sig )... og så kan vi blive endnu tydeligere i meldingerne, især omkring huller, da Vestfyn visse steder kan have lettere ufuldendt asfalt )
Nå... det var ikke meningen at mit indlæg skulle lyde "belærende", men lad os huske at have ansvaret for hinanden med på rammerne, når humøret er højt, og farten ligeså.
Ses i morgen
Fantastisk at den planlagte rute og træning i går blev kørt og gennemført som håbet og lige efter planen. God intensitet i intervallerne og rigtig fornuftig disciplin når der blev givet frit.
Den eneste manko der kunne arbejdes videre på var ét enkelt sæt hajtænder der blev "overset" (husk hellere stoppe en gang for meget, end at blive "stoppet" af en bil = Det er dem der kommer bagefter dig der slår sig )... og så kan vi blive endnu tydeligere i meldingerne, især omkring huller, da Vestfyn visse steder kan have lettere ufuldendt asfalt )
Nå... det var ikke meningen at mit indlæg skulle lyde "belærende", men lad os huske at have ansvaret for hinanden med på rammerne, når humøret er højt, og farten ligeså.
Ses i morgen
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
Think outside, no box required