Søndag. 21/6. 🚴🌝. 900
-
Re: Søndag. 21/6. 🚴🌝. 900
Nu er turen fejlagtigt slået op i turbostrengen men det er naturligvis for alle.
Jesper Andersen
-
Tak for en supertur Allan. Og en klub IS
130 km igen i dag mon ikke jeg kommer i
form en dag.
Jeg undskylder, hvis jeg kørte lidt
Skal ikke ske igen. Da jeg bakker turleder op om sikker kørsel...
Ses tirsdag.
Mureren.
130 km igen i dag mon ikke jeg kommer i
form en dag.
Jeg undskylder, hvis jeg kørte lidt
Skal ikke ske igen. Da jeg bakker turleder op om sikker kørsel...
Ses tirsdag.
Mureren.
- Allan Herskind
13 m/k tog med på istur.
Vi kørte til Strib som lovet. Kom over "dæmningen", kørte lidt rundt i Strib, det er en flot by, og kørte dernæst mod Båring Bakke og is.
Det viste sig så bare, at vi havde kørt for hurtigt, da ishuset endnu ikke havde åbnet!
Heldigvis kunne Roger vejen til Brenderupbageren, hvor der var softice på programmet. Og da solen var kommet godt frem og varmede, var det lige på sin plads. Og vi havde bakken at starte ud med; nedad altså.
Ad Rugårdsvej hjem, lige et smut ned ved Langesø, og afsluttende med militærbakken. Så var de 108 km i sækken, og formiddagen godt og vel gået.
Vi kan godt blive bedre til at køre linie og i højre side af vejen, men mon ikke det kommer med lidt mere øvelse!
Tak for turen til alle, og jeg kommer ikke på tirsdag.
Vi kørte til Strib som lovet. Kom over "dæmningen", kørte lidt rundt i Strib, det er en flot by, og kørte dernæst mod Båring Bakke og is.
Det viste sig så bare, at vi havde kørt for hurtigt, da ishuset endnu ikke havde åbnet!
Heldigvis kunne Roger vejen til Brenderupbageren, hvor der var softice på programmet. Og da solen var kommet godt frem og varmede, var det lige på sin plads. Og vi havde bakken at starte ud med; nedad altså.
Ad Rugårdsvej hjem, lige et smut ned ved Langesø, og afsluttende med militærbakken. Så var de 108 km i sækken, og formiddagen godt og vel gået.
Vi kan godt blive bedre til at køre linie og i højre side af vejen, men mon ikke det kommer med lidt mere øvelse!
Tak for turen til alle, og jeg kommer ikke på tirsdag.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024