Enig med jesper.
Jeg har ispenge med hjemmefra til "min" gruppe.
Og 2 grupper må det blive til.
Søndag 21/6
- Allan Herskind
Re: Søndag 21/6
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
- Geografisk sted: Odense
Var det det gode vejr eller udsigten til gratis is der havde lokket godt 20 mand til planken? Under alle omstændigheder blev det som forventet nødvendigt at dele gruppen i to. Langt de fleste valgte at følge næstformandens invitation på is, så vi var (kun) fem mand der valgte en lidt sydligere rute over bl.a. Føns og Gamborg. Heldigvis fik vi dog efter kort tids kørsel selskab af Jon, der også havde ladet sig lokke af udsigten til is, men desværre for ham, havde fanget den ”forkerte” gruppe. Sammen med de to andre unge i gruppen, Lars og Per, fik Jon lov til at tage broderparten af føringerne. Turen gik af hovedsagelig små veje op langs Lillebælt, og der blev holdt en lille udsigtspause ved Gamborg fjord. Efter Gamborg kørte Halvard videre mod sit sommerhus nord for Fredericia for at slå græs, mens vi andre kørte mod øst. Et planlagt bagerstop i Nr. Aaby blev på demokratisk vis erstattet af ”stram kæde” til Ejby, og her måtte Claus sande, at man ikke kører så godt på ”malerben”. 107 km, 777 hm og 31,7 km/h fortalte min Garmin efter turen. Jeg husker selv, hyggeligt selskab, dejlig natur og super vejr.
Måske kan andre sætte et billede eller et link ind fra ruten.
Måske kan andre sætte et billede eller et link ind fra ruten.
always look on the bright side of life!
- Allan Herskind
13 m/k tog med på istur.
Vi kørte til Strib som lovet. Kom over "dæmningen", kørte lidt rundt i Strib, det er en flot by, og kørte dernæst mod Båring Bakke og is.
Det viste sig så bare, at vi havde kørt for hurtigt, da ishuset endnu ikke havde åbnet!
Heldigvis kunne Roger vejen til Brenderupbageren, hvor der var softice på programmet. Og da solen var kommet godt frem og varmede, var det lige på sin plads. Og vi havde bakken at starte ud med; nedad altså.
Ad Rugårdsvej hjem, lige et smut ned ved Langesø, og afsluttende med militærbakken. Så var de 108 km i sækken, og formiddagen godt og vel gået.
Vi kan godt blive bedre til at køre linie og i højre side af vejen, men mon ikke det kommer med lidt mere øvelse!
Tak for turen til alle, og jeg kommer ikke på tirsdag.
Vi kørte til Strib som lovet. Kom over "dæmningen", kørte lidt rundt i Strib, det er en flot by, og kørte dernæst mod Båring Bakke og is.
Det viste sig så bare, at vi havde kørt for hurtigt, da ishuset endnu ikke havde åbnet!
Heldigvis kunne Roger vejen til Brenderupbageren, hvor der var softice på programmet. Og da solen var kommet godt frem og varmede, var det lige på sin plads. Og vi havde bakken at starte ud med; nedad altså.
Ad Rugårdsvej hjem, lige et smut ned ved Langesø, og afsluttende med militærbakken. Så var de 108 km i sækken, og formiddagen godt og vel gået.
Vi kan godt blive bedre til at køre linie og i højre side af vejen, men mon ikke det kommer med lidt mere øvelse!
Tak for turen til alle, og jeg kommer ikke på tirsdag.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Fin fin tur Herskind havde med til os, og der var alt det der skal være på en Herskind tur: grusstykker, bakker og kuperet terræn, fantastisk smuk udsigt, og så selvfølgelig softice
Den softice lå rigtig godt i sækken, puha det var hårdt at få gang i cyklen igen efter den
Jeg synes vi var lidt for mange i Herskind gruppen i dag!
Forslår at vi fremefter bliver lidt bedre til at fordele grupperne om søndagen.
To grupper a 10 havde været perfekt i dag. I øvrigt er 8-10 i grupperne optimalt - alle kan høre div. meldinger, farten bliver mere jævn, og sikkerheden bliver højnet (min erfaring fra Corona kørsel)
- og med hensyn til fart, så kørte begge grupper stort set lige hurtigt i dag - hvis man altså kan stole på Peters Garmin?
Tak for turen og solskinsvejr

Den softice lå rigtig godt i sækken, puha det var hårdt at få gang i cyklen igen efter den
Jeg synes vi var lidt for mange i Herskind gruppen i dag!
Forslår at vi fremefter bliver lidt bedre til at fordele grupperne om søndagen.
To grupper a 10 havde været perfekt i dag. I øvrigt er 8-10 i grupperne optimalt - alle kan høre div. meldinger, farten bliver mere jævn, og sikkerheden bliver højnet (min erfaring fra Corona kørsel)
- og med hensyn til fart, så kørte begge grupper stort set lige hurtigt i dag - hvis man altså kan stole på Peters Garmin?
Tak for turen og solskinsvejr
-
Tak til Peter for en super flot tur på for mig en del ukendte veje - ja om det var tunge ben ved at have stået på stige og malet eller bare manglende form ved jeg ikke, men jeg faldt fra gruppen en del gange, så tusind tak for at i ventede på mig.
Claus Mogensen
Claus Mogensen