Super 25. juni
-
- Geografisk sted: Odense SV
Re: Super 25. juni
+Roger
-
- Geografisk sted: Odense
Knud havde lavet god reklame for at man skulle køre ”super” i dag, og det blev derfor nødvendigt at dele gruppen i to. Seks mand, Roger, René P. , Halvard, Jonas, formanden og undertegnede kørte en hurtig tur mod SØ over Over Holluf, Skellerup, Refsvindinge, Ferritslev, Årslev, Freltofte og Nr. Lyndelse. Selv med et par sløjfer var vi efter ca. 63 km nok lidt for hurtig fremme, og jeg vil tro dem der tog over til Knud måtte vente lidt på de kolde forfriskninger. Turen forløb uden den store dramatik, men vi fik dog atter diskuteret færdselsreglerne i en rundkørsel. Men regler og ret er jo som bekendt underordnet, når den anden part kører i en stor firehjulstrækker. Tak for en atter herlig tur.
always look on the bright side of life!
-
- Geografisk sted: Odense SV
Vi var 9 - og vi nåede selvfølgelig først hjem, så ingen skulle vente MEN det holdt hårdt med 4 punkteringer og 5 slangeskift Den længste dag og den korteste tur. Men en dejlig sommeraften.
Tak til Peter og Bo for at vi kunne dele os i 2 grupper.
Tak til Peter og Bo for at vi kunne dele os i 2 grupper.
-
Tak til Knud for en noget kortere tur end planlagt grundet punkteringer - hyggeligt med lidt socialt samvær i Knuds have efter turen og tak for is og drikkelse til Pedaleur.
Vi talte om en længere tur en lørdag i juli/august, der blev vendt flere muligheder Als rundt, Fyn rundt, valget faldt på en tur til Lohals/Hou på Nordlangeland - ca 100 km ud og 100 km hjem - datoen blev lørdag d. 8 august.
Jeg skriver på anden tråd om turen.
Måske vil Pedaleur give frokost/is hvis vi er nogle stykker der vil deltage.
Claus Mogensen
Vi talte om en længere tur en lørdag i juli/august, der blev vendt flere muligheder Als rundt, Fyn rundt, valget faldt på en tur til Lohals/Hou på Nordlangeland - ca 100 km ud og 100 km hjem - datoen blev lørdag d. 8 august.
Jeg skriver på anden tråd om turen.
Måske vil Pedaleur give frokost/is hvis vi er nogle stykker der vil deltage.
Claus Mogensen
-
Kunne være hyggeligt Claus