CP x 2, torsdag, 15.04.21 kl. 18

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Anne-Grethe Schou Andersen

Re: CP x 2, torsdag, 15.04.21 kl. 18

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Hvor er det skønt, vi bliver så mange👋💪🤩
Husk blinker
KhAG

Vicki Mogensen

Indlæg af Vicki Mogensen »

Kommer også :D
Kh Vicki

Anne-Grethe Schou Andersen

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Skønt at se så mange CP ved planken🚴‍♀️👋 12 CP
Vi delte op i 2 grupper som planlagt.
I min gruppe (Turbo)var vi 7 cp, Lene Blåbjerg, Lene C, Hanne, Vicki, Karen, Dorthe og UT. Det gik op og ned og der blev fyret tændstikker af efter bedste evne💪👌🏻Havde dog svært ved at se på Watt, da jeg kom hjem, hvor jeg lige havde fyret dem af🤣🤣så der er plads til forbedringer. God fart og rigtig godt kørt af alle💪💪ca 65 km.
KH AG

Obs: Vicki og jeg kommer ikke næste torsdag, så måske en anden vil planlægge en tur🚴‍♀️

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Turen, for Super-CP, over Holev, Kølstrup og en sløjfe omkring Kertinge Mark 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️ gik også helt fantastisk, rulleskift og fuld gas - en bakkespurt ved Rågelund.... 55,2 km - og wupti, så var vi hjemme igen. Afsted var Nina, Janne N., Janne H., Helle og jeg. Mødte Vicki og Karen, da vi var ved at sige farvel ved Johnson Inst 🙂😉

Tusind tak for en herlig tur - det gør vi snart igen 😉. Vi bli’r bedre gang for gang 🤩🤣.

Ses forhåbentlig på søndag kl. 9, hvor Nina og jeg måske har designet 2 dejlige ture 🤪😎

Kh. Karin 🤗

Besvar