Opstart Cykelrelateret styrketræning 💪🏻
-
Re: Opstart Cykelrelateret styrketræning 💪🏻
Ja Michael træning var dejlig hård og det største plus var at vågne til morges uden smerter i ryggen
-
Blot til info, så der fra i dag mandag 29. november igen krav om mundbind på klinikkens fællesarealer
Dvs. at I skal have mundbind på ved ankomst og mens i klæder om, MEN at der er ikke krav om mundbind når vi befinder os i træningssalen.
Jeg vil også gerne bede jer om at medbringe et stort badehåndklæde til at lægge over klinikkens måtter, eller evt. tage jeres egen måtte med, så I kan holde jeres kropsvæsker adskildte
... Ellers forestiller jeg mig at vi fortsætter styrketræningsaftenerne ufortrødent. Vi passer fortsat godt på hinanden, har masser af sprit ved indgangspartierne og klinikkens automatiske luftudskiftningsanlæg kører på højeste blus
Vel mødt til uge 4 i den cykelrelaterede styrketræning. Ugen hvor der bliver "skruet" på basisøvelserne
Dvs. at I skal have mundbind på ved ankomst og mens i klæder om, MEN at der er ikke krav om mundbind når vi befinder os i træningssalen.
Jeg vil også gerne bede jer om at medbringe et stort badehåndklæde til at lægge over klinikkens måtter, eller evt. tage jeres egen måtte med, så I kan holde jeres kropsvæsker adskildte
... Ellers forestiller jeg mig at vi fortsætter styrketræningsaftenerne ufortrødent. Vi passer fortsat godt på hinanden, har masser af sprit ved indgangspartierne og klinikkens automatiske luftudskiftningsanlæg kører på højeste blus
Vel mødt til uge 4 i den cykelrelaterede styrketræning. Ugen hvor der bliver "skruet" på basisøvelserne
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
Think outside, no box required
- Allan Herskind
Fint Michael,
Jeg dukker op med eget udstyr.
Jeg dukker op med eget udstyr.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
Afbud til dagens styrketræning 😢
Hej med jer - jeg havde lidt idfordringer på cykelbanen i mandags. Det gab punktvis slid på cykeltøj og underliggende hudlag det bliver derfor afbud og balderestitution for mig ift. dagens træning. Helingen er ikke langt nok til at trille rundt, svede og gi den gas .
Jeg glæder mig til næste gang
Bh. Morten
Jeg glæder mig til næste gang
Bh. Morten
- Allan Herskind
Øv da, Morten.
God bedring og kom du bare til Mørkemand i stedet for
God bedring og kom du bare til Mørkemand i stedet for
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Surt Morten.
Det er ikke fordi jeg vil bytte med dig men det værker også i mine balder (og lår) i dag efter gårsdagens tortur.
Så den står også på balderestitution for mig.
God bedring til dig Morten.
Det er ikke fordi jeg vil bytte med dig men det værker også i mine balder (og lår) i dag efter gårsdagens tortur.
Så den står også på balderestitution for mig.
God bedring til dig Morten.
- Allan Herskind
Jeg er bare glad for, at 2. dagen er den værste. Så begynder det snart at gå fremad.
Og jeg ser stadig frem til marts og resuttaterne af anstrengelserne....
Og jeg ser stadig frem til marts og resuttaterne af anstrengelserne....
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Er 2.dagen den værste?? Jeg har det stadig ligesom jeg har fået tæsk med en skovl
-
Som om det var nogether på 3 dagen har jeg ikke kunne side på potten om morgen jeg har aldrig prøvet noget ligende Hoppe som makker og så skulle vi da lige måle tissemænd , så 14 kg i hver arm og helt ned, så knæet ramte gulvetog så havde jeg da også lige meldt mig til crossfit torsdaggør det aldrig igen.
Den stor brumbasse
-
Efter onsdagens træning havde jeg en stærk mistanke om, at der var alt for megen bænkevarmning. Det mindede om de første mange skoleballer
Jeg har ingen smerter nogen steder. Det i sig selv er foruroligende
Men tak til Michael K. for omsorgen.
Jeg har ingen smerter nogen steder. Det i sig selv er foruroligende
Men tak til Michael K. for omsorgen.