Grus søndag den 3/11
-
- Per Schmidt Nielsen
Re: Grus søndag den 3/11
Tak for turen, som langt henad vejen var rigtig fin, indtil jeg i en fuldstændig ufarlig situation måtte en tur i asfalten. Der skete dette:
I roligt tempo på asfalt var jeg kortvarigt ude og køre i rabatten, og da jeg skulle tilbage på asfalt, skete der ikke det forventede, men fordækket begyndte at skride på kanten og cyklen mistede balancen. Meget overraskende.
Fik et slag mod fortænderne, så det skal tjekkes. På materielsiden røg der et par bukser og venstre greb fik skrammer.
Blev hentet, men det var mest fordi cyklen føltes mærkelig. Tak til Roger og Rousing for at holde mig med selskab til knægten kom
I roligt tempo på asfalt var jeg kortvarigt ude og køre i rabatten, og da jeg skulle tilbage på asfalt, skete der ikke det forventede, men fordækket begyndte at skride på kanten og cyklen mistede balancen. Meget overraskende.
Fik et slag mod fortænderne, så det skal tjekkes. På materielsiden røg der et par bukser og venstre greb fik skrammer.
Blev hentet, men det var mest fordi cyklen føltes mærkelig. Tak til Roger og Rousing for at holde mig med selskab til knægten kom
-
- Geografisk sted: Bellinge, Odense SV
God bedring Per.
- Allan Herskind
Øv, Per.
Jeg ved vi er flere der har prøvet det samme
God bedring og håber ikke tænderne har taget skade.
Jeg ved vi er flere der har prøvet det samme
God bedring og håber ikke tænderne har taget skade.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
- Michael Madsen SV
God bedring Per. Træls med tænderne - så hellere hudafskrabninger.
-
- Geografisk sted: Odense
Træls Per, god bedring.
Tak til alle for en god tur - fedt med gravel men skal lige vende mig til skovstier og markveje
Kanon tur Palle
Tak til alle for en god tur - fedt med gravel men skal lige vende mig til skovstier og markveje
Kanon tur Palle
-