7 LPdC’er valgte banen i dag ud af en 15-20 stykker.
Meget fin træning hvor pulsen kom godt op.
Det er lang tid siden der har været så mange på banen en søndag morgen
Cykelbanen, søndag 13. jan kl. 8.30
-
Re: Cykelbanen, søndag 13. jan kl. 8.30
7 Pedaleurs på banen en tidlig søndag morgen. FANTASTISK
Havde umiddelbart regnet med at vi havde hele banen for os selv + de to CMO ryttere (Rasmus og John), der også plejer at dukke op til banetræning søndag morgen... MEN den forgangne uges våde veje havde øget antallet af ryttere fra de normale 4-5 stykker til 15 + det løse, deriblandt en del hårde hunde.
Tidl. Klubmedlem Jan stod for træningen, og denne indeholdt rig mulighed for at få drejet benene rundt og pulsen op (Kan se på mine Strava-tal at jeg har ligget i Z4-Z5 i knap 40% af træningen)
Fedt at se nye klubansigter på banen til super effektiv intervaltræning og fartlege. Ved godt at vi ikke fik talt så meget sammen i dag. Luften blev ligesom brugt på noget andet
Påtænker også at tage på banen næste søndag, men slår lige en streng op i løbet af næste uge.
Havde umiddelbart regnet med at vi havde hele banen for os selv + de to CMO ryttere (Rasmus og John), der også plejer at dukke op til banetræning søndag morgen... MEN den forgangne uges våde veje havde øget antallet af ryttere fra de normale 4-5 stykker til 15 + det løse, deriblandt en del hårde hunde.
Tidl. Klubmedlem Jan stod for træningen, og denne indeholdt rig mulighed for at få drejet benene rundt og pulsen op (Kan se på mine Strava-tal at jeg har ligget i Z4-Z5 i knap 40% af træningen)
Fedt at se nye klubansigter på banen til super effektiv intervaltræning og fartlege. Ved godt at vi ikke fik talt så meget sammen i dag. Luften blev ligesom brugt på noget andet
Påtænker også at tage på banen næste søndag, men slår lige en streng op i løbet af næste uge.
Senest rettet af Gæst 13 jan 2019, 11:59, rettet i alt 1 gang.
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
Think outside, no box required
- Allan Herskind
Ja, spredningen var stor i dag, men da vi først lige havde fundet på plads, gik det rigtig fint.
Og rigtig fine øvelser, hvor man selv delvist kunne disponere sin energi.
Og så var det en fin temperatur og tørvejr .
Og rigtig fine øvelser, hvor man selv delvist kunne disponere sin energi.
Og så var det en fin temperatur og tørvejr .
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Ja tak for en hård omgang, så vågnede man da
Det er superfedt, at der er plads til alle. Igen en fed oplevelse.
Smuttede lige lidt før, da jeg havde en bagkant.
Vh Bjarne
Det er superfedt, at der er plads til alle. Igen en fed oplevelse.
Smuttede lige lidt før, da jeg havde en bagkant.
Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
Det var igen en fornøjelse at slippe for regnen men ikke træningen. Det er ikke sidste gang jeg har været på cykelbanen.